menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Clematis VITICELLA MADAME JULIA CORREVON

Ga naar meest recente reactie

sylvain

Sylvain

goed klimmer 3 meters
[afbeelding verwijderd niet-https]
en een goed bloeier

[afbeelding verwijderd niet-https]



maandag 28 mei 2007 - 07:03
ines

Ines

Mo Sylvain ook prachtig!
maandag 28 mei 2007 - 07:07
sylvain

Sylvain

Ines is ook een van die clematisen van 8euro mijn nieuwe clematissen staan wonder schoon en flink aan het klimmen en staat perfect gezond zijn wel jonge platen maar ook heel goed geplant volgens de regels vande clematis moet nu noch naar de drie meter gaan is op veertin dagen alflink aan het klimmen grt en dag
maandag 28 mei 2007 - 07:23
Nigella

Nigella

ne mooien hoor Sylvain; maar je mag in het vervolg direct bovenaan de volledige naam in de topictitel zetten (je weet wel voor het opzoekingswerk he)

Jij bent dus ook een Clematisfan
dinsdag 29 mei 2007 - 00:47
Esem

Esem

Een mooie bloem sylvain en ook de kleur is waaaauuuuuwwww
Gr Esem,
dinsdag 29 mei 2007 - 03:37
sylvain

Sylvain

Nigella in de topic staat toch de voledige naam en of ik een clematis fan ben zekers maar hier moeten ze noch groot worden ze hebben hun bloemen al gegeven maar nu kunnen ze naar bovenen dat doen ze uitstekend groetjes en dag
dinsdag 29 mei 2007 - 04:08
beertje

Beertje

Een heeeeeeeeele mooie die Madame Julia ,prachtige kleur.
Mvg beertje
dinsdag 29 mei 2007 - 04:10
sylvain

Sylvain

Dank u beertje is noch een jonge plant maar ze doen hun best, nu is het van de juiste voeding te geven maar volgens ik kan lezen doen ze het uitstekend met gedroogd koemest groetjes en dag
dinsdag 29 mei 2007 - 04:14
martine

Martine

hele mooie kleur,
Martine
dinsdag 29 mei 2007 - 05:43
Nigella

Nigella

Nigella in de topic staat toch de voledige naam

Natuurlijk ik heb het veranderd (stond enkel tussen haakjes) Ik verander af en toe een topictitel, als de plantnaam niet voldoende in de titel zit
dinsdag 29 mei 2007 - 06:10
annis

Annis

Mooie warme kleur Sylvain.

Annis
dinsdag 29 mei 2007 - 16:32
sylvain

Sylvain

Maar Nigella ik heb het speciaal gaan op schrijven de naam OM HEM OP HET FORUM TE ZETTEN.
En ik heb hem die avond noch door gestuurd naar Adrienne haar moeder Julia en ik ben 100 procent zekers dat ik die in den topic had gezet groeten
dinsdag 29 mei 2007 - 17:24
May

May

Mijn is precies lichter van kleur ( die staat in een pot ), hierbij een foto:

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 29 mei 2007 - 19:51
sylvain

Sylvain

Beste May dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ze is mischien ook ouderde mijn zijn van over veertien dagen maar ik vond ze prachtig waar ik ze zag staan vol van bloem en blad en 3meters hoog
groetjes en dag
dinsdag 29 mei 2007 - 19:57
May

May

Ja Sylvain,

Die van mij staat al 4 jaar in een pot. Ik vind deze clematis ook heel mooie, het is ook een heel betrouwabaar plant die elk jaar rijk bloeit. Gewoon prachtig.

May
dinsdag 29 mei 2007 - 20:18
Nigella

Nigella

gaat het hier echt wel over dezelfde Clematis bij jullie 2, die van Sivain lijkt mij meerdere bloemblaadjes

en er bestaan echt heeeeel veel soorten die toch op elkaar lijken.

op http://www.Esveld.nl kun je er bij de klimplanten heel veel op foto zien, misschien vind je daar de juiste naam May

suc6
dinsdag 29 mei 2007 - 20:29
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Beste May het snoeien gebeurd ook elk jaar ,
nu ik heb mijn gekocht bij een echte clematis kweeker die heeft niets anders dan duizende climatisen.
Nu heeft hij mij verteld voor de vitecella madame Julia Correvon dat ge die kunt later of vroeger kunt laten bloeien of zelfs in twee keer twee maal snoeien met en maand verschil ik weet niet May hoe uw ervaring daar in is hij zegt als ge in juli op vacantie gaat dan snoei je begin maart en gaat ge in augustus dansnoei je begin mei ik weet het niet want nu staan de mijn in bloei ik wet ook niet hoelang die bloeien in ieder geval groetjes en dag klik hier maar op deze site www.clematis.be
dinsdag 29 mei 2007 - 20:30
May

May

Ja, ik ben zeker deze clematis is ''madame Julia Correvon''. Ik heb ze gekocht in een zeer betrouwbaar kwekerij. Juist Sylvain, ik snoei ze elke lente kort ( 1 snoei beurt per jaar ), de bovenste laag pot grond vernieuwen, daarna om de 3 / 4 weken vloeibaar metstoff geven en dit is het. De rest is genieten van het lang bloeien.

May
woensdag 30 mei 2007 - 15:25
sylvain

Sylvain

Dat is zo May en we gaan proberen het beste te maken van onze plantjes ze gaan goed en dan gaan we er voor en nu beginnen de open tuin dagen hier bij ons in Limburg zijn er verschillende groetjes endag
woensdag 30 mei 2007 - 16:59
julia

Julia

Sylvain hoe is de juiste naam in het nederlands
laat het mij weten dank U
zaterdag 26 april 2008 - 13:48
julia

Julia

Ja oke nu ik verder lees ik heb hem ook staan gekocht in mechelen maar heb nog geen bloem


zaterdag 26 april 2008 - 13:56
sylvain

Sylvain

Beste julia als je naar www.clematis.be gaat dan kom je op die sitè uit en daar zijn ongeloofelijke soorten in maar Nedrelandse naam ik denk het niet groetjes en dag
zaterdag 26 april 2008 - 21:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon