menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Clematis Hagley Hybrid roze met langwerpige bloembladeren

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

Een rose Clematis die reeds 14 dagen boeit, maar waarvan ik de naam niet ken; iemand een idee welke die zou kunnen zijn
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 27 mei 2007 - 04:43
sylvain

Sylvain

Awel Nigella dat vind ik persoonlijk mooier als een passie bloem dit isweer een kanjer en de kleur top GRT EN DAG
zondag 27 mei 2007 - 07:10
Esem

Esem

Nigella,
hij lijkt een beetje op de clematis pillu ,maar er zijn meer dan 16OOO soorten clematissen,
daaom dat ik schrijf het lijkt erop maar ben niet zeker.
Gr Esem,
zondag 27 mei 2007 - 07:46
Angelo

Angelo

hij is allesinds prachtig, ik heb identiek dezelfde!

en hij groeit hier nu eindelijk goed.

zondag 27 mei 2007 - 19:41
minouke

Tekst aangepast

Minouke

dorothy walton (syn bagatelle) ?
Alhoewel dorothy walton is eerder blauwpaars zoals op je foto, als ze roze is dan is hetgeen dorothyke

gr
zondag 27 mei 2007 - 20:02
gerdaaatje

Gerdaaatje

hoi, dit is de Hagley Hybrid, ik weet het zeker, staat bij mij momenteel ook in bloei
geweldige clematis.
zondag 27 mei 2007 - 20:50
Nigella

Nigella

hoi, dit is de Hagley Hybrid, ik weet het zeker, staat bij mij momenteel ook in bloei
geweldige clematis.


na al jullie tips, heb ik via de foto's van Esveld inderdaad ontdekt dat het zowel op blad als bloem vergeleken die Hagley Hybrid is. Ik vind het raar want die had ik hier op een andere plaats, waar die nu niet bloeit. Maar deze heb ik ooit eens in de Liddl gekocht (zonder plantnaam natuurlijk). heb zelfs nog zo'n blauwe zonder naam ook

thanks allemaal en gerdaatje zeker voor de juistheid; maar ik vind het heel leuk dat als iedereen zo zoekt, we er kunnen komen
maandag 28 mei 2007 - 03:19
gerdaaatje

Gerdaaatje

graag gedaan
dinsdag 29 mei 2007 - 00:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon