menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Je foto's in mappen indelen ?

weijandmari17

Weijandmari17

Mensen ik hoor graag uw mening op deze kwestie die mij bezighoudt. Enerzijds wil ik graag een beetje systeem in mijn groeiende verzameling tuinfoto's; anderzijds hoor ik van mijn tuinvrienden dat zij mijn sommige van mijn foto's pas veel later vinden omdat ik ze in verschillende mappen plaats.
Dus een aantal vragen :
-Welk systeem heeft u zelf/ wat werkt goed voor u ?
-zou het werken als ik bijvoorbeeld zou beginnen alles eerst in 'mijn tuinfotoos" te plaatsen, en ze pas na verloop van tijd (hopelijk Met de reacties) in te delen in de mappen die ik heb aangelegd ?
-zelf heb ik nu een voorkeur voor een indeling naar de verschillende zones in mijn tuin; zoals bijvoorbeeld 'borders', 'heemtuin', 'groente', 'globale indruk'.
-ik streef naar wat wat structuur en overzicht, voor 'bezoekers', maar vooral ook voor mezelf. Ik zoek me nu vaak een pukkel naar waar ik iets heb ondergebracht !
-dit wordt bemoeilijkt doordat ik meestal werk met mijn mobiele telefoon: het openen van albums gaat erg lastig. Die van mezelf maar ook van anderen. Dat zal liggen aan de kwaliteit van mijn touchscreen, maar voorlopig zal ik het hiermee moeten doen. Zijn er meer mensen die hier last mee hebben ? Ik zit regelmatig tot n halve minuut te tikken om iets open te krijgen.
-laatste vraag: welke standaardmanier gebruikt u om zich op de hoogte te stellen van uw tuinvrienden ?
Bij voorbaat hartelijk dank, Marina
vrijdag 1 december 2017 - 00:01
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Hallo Marina,
bij mij gaan de foto's eerst in de map tuinfoto. En dan als ik me verveel stop ik ze in de goede map. Maar dat is wel wat meer gedoe.
vrijdag 1 december 2017 - 00:13
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Toevallig keek ik nu bij tuinvrienden, maar meestal bij de reakties op de foto's. Heb wel een tijd gehad dat het me allemaal te veel werd. Maar nu met dit weer neem ik er weer meer tijd voor.
vrijdag 1 december 2017 - 00:19
LT

LT

Ik houd gewoon één map aan op "Tuinvrienden". Zet wel alles ook op mijn PC. Daar heb ik wel alles in mappen. Daar zit o.a. ook mijn map "Digituin", deze is dan weer verdeeld in onderliggende mappen. Op deze manier vind ik alles héél snel terug.
vrijdag 1 december 2017 - 08:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon