menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Klimroos Compassion

Ga naar meest recente reactie

minouke

Minouke

een geurige doorbloeier

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 23 juni 2010 - 15:54
annis

Annis

Chantal deze heb ik ook al heel vaak in de handen gehad om te kopen maar heb het steeds niet gedaan. Geurt deze sterk. Het schijnt dat hij niet zo mooi verbloeid maar ik denk dat je hem dat kunt vergeven. Hij is zo prachtig.
woensdag 23 juni 2010 - 16:54
minouke

Minouke

Annis, hij geurt wel maar minder dan bv Abraham Darby, kathleen Harrop
Een vriendin heeft die ook staan en ik vond ze zo mooi dat ik ze dan maar ook gekocht heb.
Ik heb wel niets gemerkt bij haar dat ze minder mooi waren bij het verbloeien, zou kunnen dat ze die dan uitknipt.
Ik ga het haar vragen en laat het je weten, want ik heb ze nog maar sinds maart en dit is dus de eerste bloem.
Ik zal foto's plaatsen naar mate ze bloeit ...

Marjolein, dat is nu juist zo raar aan, zoals ik zei tegen Annis, je ruikt ze niet zo erg van dichtbij en toch geurt de tuin van op afstand naar rozen.

groetjes
Chantal
woensdag 23 juni 2010 - 19:40
connydewael

Connydewael

Mooi teder zacht roze!!!

Ik was al benieuwd hoe de Compassion er uit zag! Al vaak over gehoord en ook over gelezen in tijdschriften.

Groetjes, Conny
donderdag 24 juni 2010 - 11:04
Adrienne

Adrienne

Ja watte weer zo knap !!!
Chantal,
Is die ros nu al zo mooi of heb je een speciaal foto toestel ???
Bij mij bloeien ze het eerste jaar toch ietskes minder, daarom mijn vraag naar jou toe.
donderdag 24 juni 2010 - 12:07
minouke

Minouke

Adrienne,
heb ik ook al gemerkt dat nieuwe rozen het eerste jaar niet 'dat' zijn maar lijkt dus niet bij alle rozen zo te zijn.
Deze hier zijn mooier geworden na 1à 2jr Barock, Augusta louise, Marie Curie, Heritage, Abraham Darby (3de jr pas), Ghislaine de feligonde (3de jr pas), Helena en Astrid Graffin von Hardenberg

Mijn fototoestelleke is een goedkoop dinkske uit de Makro 't lig aan de fotograaf


Marjolein,
Mijn klimroos Schneewitchen is iets bizar ik heb ze gekregen van mijn vriendin omdat ze bij haar niet bloeide .. dus hier maar geprobeerd en ... ook niks
donderdag 24 juni 2010 - 12:48
minouke

Minouke

Annis, een foto van dezelfde bloem die zo stilaan op haar einde is.

ik vind dat ze zelf vergeleken met de meeste voor het ogenblik, nog erg goed uitziet.
want de hitte van de laatste dagen doen de meeste rozen geen goed.

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 25 juni 2010 - 08:34
annis

Annis

Chantal het valt me niet tegen zoals hij verbloeit. Deze warmte is ook voor een roos teveel ook al staat hij graag in de zon.
vrijdag 25 juni 2010 - 20:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon