menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mijn eerste crocussen

Ga naar meest recente reactie

an

An

ik kon ze niet eerderplaasen omdat mijn pc stuk was
[afbeelding verwijderd niet-https][/UR
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 27 februari 2008 - 23:47
an

An

die bovenste vind ik kwa fot mooier maar die andere was in het echt ook heel mooi
woensdag 27 februari 2008 - 23:48
minouke

Minouke

ook mooie kleur An, naar die eerste bloeiers kijken we toch graag uit hé
donderdag 28 februari 2008 - 07:28
an

An

ja de kleur is ook mooi vooral van die eerste foto
ik hou van blauw tinten en roze en rood alles wat warm maakt met blauw
kies ook altijd blauwe/paarse violen uit met roze of geel
ik vind blauw/paars erg mooi
donderdag 28 februari 2008 - 10:02
Lysianthus

Lysianthus

Lekker lentegevoel an....................mooie foto's
donderdag 28 februari 2008 - 11:31
linderic

Linderic

Hallo An ,

Rustige foto's om te zien, dat komt waarschijnlijk door de zachte keur ! Leuk als de crocussen in grote bossen bijeen staan , bij mij worden die ieder jaar uitgedund (ongewild hoor)door het onkruid te wieden.
groetjes Linderic
donderdag 28 februari 2008 - 13:13
rialle

Rialle

Heerlijk hè? Nog 3 weken dan is het officieel lente!
Prachtige krokussen. Heel mooi kleur.
Ik had ook een zakje van 50 stuks gekocht gemixed. En wat denk je? Allemaal geel!!

Groetjes Rialle
donderdag 28 februari 2008 - 13:27
an

An

ook mooi maar dat was vast de bedoeling niet
donderdag 28 februari 2008 - 14:19
annis

Tekst aangepast

Annis

An mooi geeft mij echt al het gevoel dat de lente weer gaat beginnen met al zijn schoonheid.

Dat er weleens (vaak) verkeerde kleuren uitkomen is mij ook al regelmatig gebeurd. Blauwe Lathyrus werd een gemengde klimmer alle kleuren die er maar zijn. Dit was een zakje zaad van een zaadhandel. Mooie roze Rhododendron zei de verkoper mooi niet PAARS waar ik er al enkele van had. Het liefste wacht ik nu bij vaste planten of heesters tot ze in bloei zijn. Dit heb ik ook met de rozen gedaan ik ben gaan kijken bij een rozenkweker toen ze in bloei stonden maar kon ze toen pas in november kopen. Deze stonden nl. in de volle grond.
vrijdag 29 februari 2008 - 09:24
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Ik vind wel dat het wel erg vaak gebeurd dat er de verkeerde kleur in het zakje zit!
Vorig jaar had ik het ook al. Ook met Lathyrus, maar dan net anderom als jou Annis. Ik wilde graag alle kleuren door elkaar en het waren enkel roze bloemen die er uit kwamen.
Ook heb ik vorig jaar een witte Phlox gekocht (dacht ik), en er kwam een gele margrietachtige bloem uit!

Het gebeurd een beetje tè vaak vind ik eigenlijk!
Maar ja, wat doe je eraan?!

Gelukkig kunnen we van de onderling geruilde zaden zeker zijn van de kleur!! Lang leve het forum!

Groetjes Rialle
vrijdag 29 februari 2008 - 10:43
an

An

ben ik hele maal mee eens lang leve het form
ik heb daar niet zoveel last van dat ik de verkeerde kleur heb ik had het laast wel bij mijn geraniums ik wou roze was het ook op 1 na vond ik erg jammer want ik wou een bak met roze geraniums en niet 3 roze en 1 rode maar ja
kan gebeuren
vrijdag 29 februari 2008 - 11:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon