menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Helianthus Lemon Queen

Ga naar meest recente reactie

Esem

Esem

de vaste plant Helianthus 'Lemon Queen'
bloeit vanaf Juli tot eind september.
Hoogte: 150
Standplaats: Zonnig en voedselrijke grond

Gr Eddy

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 26 september 2007 - 18:21
minouke

Minouke

Ik vind ze ook mooi tussen al de herfstkleuren nu, zelf heb ik ze niet maar ik zie ze in andere tuinen staan
donderdag 27 september 2007 - 07:46
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Prachtig zonnetje en heel goede uitleg !

Dat is een heel goed idee Esem....... vind ik.
Als beginnend tuinier heb je nog niet zoveel ervaring.
Waar ik vooral nood aan heb, zijn foto's met uitleg van bloemen en planten,een close-up maar ook in de border, zodat je kan inschatten of ze breed worden, hoeveel je er mag plaatsen , effect vn kleuren bij elkaar, eigen ervaring, vermeerderen,woekeren enz..............dus , als je nog meer foto's hebt? laat maar zien pls?

donderdag 27 september 2007 - 07:48
minouke

Minouke

Lysianthus,

hier in 'tuin en bloemen' vind je dat hoor, je moet eens de topics aflopen want dat is de bedoeling van wat je wilt op dit hier en 't is waar dat combinatie ideetjes ook graag meegenomen zijn

Helianthus 'Lemon Queen' is mooi met Verbena bonariensis,Veronia,Aconitum en miscanthus
en deze hier zijn al de 'revue' gepasseerd ,op zoeken tikkendan zie je ze met uitleg

Ik hoop dat je het me niet kwalijk genomen hebt,toen ik je vroeg om je vraag (rozen van Corrie) op een ander topic te zetten want dit was de reden dus
donderdag 27 september 2007 - 08:06
Lysianthus

Lysianthus

Nee hoor Minouke , zo kleingeestig ben ik niet.........'k sta altijd open voor advies van deskundigen als jij
bedankt voor je reactie ............ga direct eens zoeken sé.

Lysianthus
donderdag 27 september 2007 - 09:26
corrielat

Corrielat

Ja Lysianthus, zo is ons Minoekske, ze weet het op een zeer subtiel maniertje te vragen die kan je toch niets weigeren, het is de manier hoe je iets vraagt he, netjes en correct dat werkt altijd.
donderdag 27 september 2007 - 09:54
Lysianthus

Lysianthus

Groot gelijk heb je Corrielat, alleen ...................dat ik van die zoekrobot niet meer afgeraak
je vindt er zoveel nuttige en aangename ervaringen..............dan klik je maar verder ............en oeps.wat zocht ik nu weer hahahahah.
donderdag 27 september 2007 - 10:34
hildavw

Hildavw

Dat "probleem" hebben we allemaal wel, denk ik, Lysianthus.
Het is toch zooooooooooo verslavend.
Maar elke dag leren we allemaal wel iets bij.

groetjes

Hilda
donderdag 27 september 2007 - 19:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon