menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Sedum postman s pride

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

Dit is een heel speciale sedum the postman, hij heeft een bijna zwart blad. Het is nog een jonge plant
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 26 augustus 2007 - 21:48
Jeannette1

Jeannette1

Hai Nigella, hij mag dan wel jong zijn, maar lijkt mij wel een stevige boy/girl!

Ook de kleur is erg mooi.

Groetjes, Jeannette
zondag 26 augustus 2007 - 21:58
minouke

Minouke

stond die ook niet in de tuin van Dingemans, ik vond die ook mooi
zondag 26 augustus 2007 - 22:11
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Gaat het hier niet om Sedum "Postman's Pride"? Die de naam heeft gekregen van de voorzitter van de VVPV Dhr. Jose de Buck. Hij heeft ook Jose's Aubergine op zijn naam staan en we kunnen er nog meer van verwachten...
zondag 26 augustus 2007 - 22:15
minouke

Minouke

ik heb het aangepast na gegoogled te hebben
zondag 26 augustus 2007 - 22:40
ines

Ines

Hier staat de Sedum "Chocolat ball" ook een heel donker blad, gaat nu goed beginnen met de bloei,
de plant blijft wel kleiner dan verwacht, zal later eens een fotooke posten daarvan.
zondag 26 augustus 2007 - 23:12
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

Gaat het hier niet om Sedum "Postman's Pride"? Die de naam heeft gekregen van de voorzitter van de VVPV Dhr. Jose de Buck. Hij heeft ook Jose's Aubergine op zijn naam staan en we kunnen er nog meer van verwachten...


Martje

het is natuurlijk die Postamn's Pride
als lid van de VVPV, kan ik dat toch niet laten van dat te kopen
net zoals ik het ook niet kon laten van bij jou die Dahlia wink happy single te kopen
we zijn eigenlijk een beetje verslaafd he
maandag 27 augustus 2007 - 14:57
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ja Nigella, dat geldt zeker ook voor mij, maar het is gelukkig geen ongezonde verslaving! Het blijft heerlijk om nieuwe plantensoorten uit te proberen en er mooie combinaties mee te bedenken.
maandag 27 augustus 2007 - 21:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon