menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dierenoppas

Ga naar meest recente reactie

jungle

Jungle

hallo,
wij zijn opzoek naar een provesionele dierenoppas aan huis
al jaren kwam er iemand in de grote vakantie (cat and dogs)
maar die kon niet komen dit jaar. dus wij zijn wanhoppig opzoek.
wij wonen in belgie west-vlaanderen. deze dieren zijn het (2 eenden, 1 kip, vijvervissen, 3 katten, 4 konijnen, 1 cavia, Aquariumvissen,2 schildpaddjes, 1 hamster)
mvg
woensdag 16 maart 2011 - 20:22
molleke32

Molleke32

Helaas ik ben van limburg, anders met veel plezier!

Succes in je zoektocht!
donderdag 17 maart 2011 - 10:59
Pistachio

Pistachio

Voor mij ook te ver weg helaas, lijkt me een leuke beestenboel bij jullie! Al eens geprobeerd om een advertentie bij de lokale dierenarts op te hangen? Daar komen tenslotte allemaal dierenvrienden uit jullie buurt.
vrijdag 18 maart 2011 - 14:00
daggie01

Daggie01

zet eens een advertentie voor mensen die vakantie in jullie huis willen doorbrengen
wij hebben 2 jaar geleden geruild met iemand in nederland met de vakanties . hun hier in italie en wij in nederland op vakantie
woensdag 23 maart 2011 - 12:07
debbyschamp

Debbyschamp

Het lijkt me super om deze lieve dieren te verzorgen! Zelf ben ik van West-Vlaanderen. Indien je nog op zoek bent, laat gerust iets weten.
dinsdag 12 april 2011 - 21:23
vivaroes

Vivaroes

Hallo,
Ik ben johan dierenverzorger aan huis afkomstig v roeselare.
Ik doe dit reeds 5 jaar in bijberoep en heb al een goed gevuld klantenbestand.
URL GEBLOKKEERD o

Dieren te koop, te ruilen, gratis of gezocht

woensdag 15 juni 2011 - 21:17
tantelies

Tantelies

Hallo doe je ook dierenoppas in tielt? aangezien je in roeselare woond Of zijn er ook dierenoppassen in tielt?
vrijdag 16 september 2011 - 12:38
vivaroes

Vivaroes

Hallo ;
Ja ook in tielt.

Dieren te koop, te ruilen, gratis of gezocht

vrijdag 16 september 2011 - 20:20
tantelies

Tantelies

Ga je ook met honden van oude mensen wandelen en met honden van mensen die laat moeten weken wandelen? Of zijn het alleen honden waarvan de baasjes op vakantie zijn? Kan je mij wat uitleg geven ?
zaterdag 17 september 2011 - 10:50
vivaroes

Vivaroes

Ik ga ook wandelen met honden.Moet je laat werken of geen tijd om ze uit te laten dan neem ik deze taken graag over.Ik doe dit wel in bijberoep en kan ook maar voor mijn dagelijks job of achter de werkuren.In verlangde weekends en vakantie ben ik zo wie zo thuis.Ik werk in het dagregime dus dat valt mee.Ik doe dierenoppas voor alle dieren ,honden,katten,fret,boerderijdieren noem maar op.Ik ben van roeselare dus het mag niet te ver uit de omgeving van Roeselare anders lopen de vervoerkosten voor de klant te hoog op.
zondag 18 september 2011 - 12:48
tantelies

Tantelies

Ik vraag dat allemaal omdat ik zelf geen hond heb maar ik zou wel graag met een hond gaan wandelen. Ik ben licht sleschtziend en doe aan begeleid wonen in Mivalti in Tielt. We waren eens aan het denken wat ik savond,s na vier uur kon doen. Ik ben een grote dierenvriend Meschien kan ik met honden van mensen gaan wandelen die laat moeten werken of van ouder mensen.ik werk ook als vrijwillgester in het opvancentrum voor vogels en wilde dieren in Oostende. kan jij mij helpen?
dinsdag 20 september 2011 - 16:45
vivaroes

Vivaroes

Hallo,
Jammer genoeg heb ik geen aanvragen voor tielt.Maar ik zal in de toekomst als ik een aanvraag heb zeker aan jou denken.Ik denk dat je beter ergens een zoekertje zet of een briefje maakt met je gegevens en kijken waar je honden ziet in de tuin.
Dat deed ik in mijn begin periode ook.
Mvg
johan
dierenoppas aan huis

Dieren te koop, te ruilen, gratis of gezocht

dinsdag 20 september 2011 - 20:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon