menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cavia

Ga naar meest recente reactie

Angelo

Angelo

Hallo,

gistere is mijn cavia Celine gestorven, ze was 8 jaar oud.

Nu is Celeste dus alleen, ze zaten bij de konijn, maar hij geeft nogal iets teveel liefde sinds gisteren aan Celeste.

Om haar hier van te sparen heb ik haar apart gezet, maar ik heb geen ruimte voor nog een cavia erbij, maar ik wil niet dat ze haar oude dag alleen moet slijten.


Is er misschien iemand die deze oude tante, het gezelschap kan bieden van andere vrouwtjes, ze is niet in staat op te fokken !!!

Het is de bruin zwarte op de foto.

Ze mag uiteraard gratis weg, naar een goede thuis !

[afbeelding verwijderd niet-https]


groetjes

Angelo
dinsdag 1 februari 2011 - 18:59
linkin711

Linkin711

Hoi, angelo ...Ik wil ie gerust opvangen ...1 Probleempje krijg ik hier een kooi bij ???enne hoe gaan we dat regelen met vervoer ???

Deze oude tante zal vergezeld worden van een andere tante vanop de KB....

Grts

Jens
dinsdag 1 februari 2011 - 21:07
Angelo

Angelo

Hey Jens,

euhm goh een kooi heb ik zelf ook niet, ze zit nu in een grote opbergbox.


En kwa vervoer, euhm, als ik zelf een auto had, zou ik gerust naar Antwerpen willen rijden, maar heb geen auto.


groetjes


Angelo
dinsdag 1 februari 2011 - 21:13
linkin711

Linkin711

OK een kot geraak ik aan ...dat is geen probleem ...

Nu vervoer ...en naar limburg ....Kun je me in een PM mss even je TEL nr geven en dan zal ik je Per SMS up to date houden ...ik ken wel enkele mensen met auto ...

Mss dat we haar dit weekend nog kunnen komen halen

Grts

jens
dinsdag 1 februari 2011 - 21:17
porphyrion711

Porphyrion711

Mijn excuses voor dit zeer late antwoord ... als ie nog niet weg is kom ik hem halen met trein....
dinsdag 15 februari 2011 - 17:40
Angelo

Angelo

Hallo Jens,


geen probleem


Euhm de cavia zit ondertussen terug met de konijn.

Sinds ze apart zat wou ze niet meer eten en verstopte haar constant, net als de konijn.

Ik heb haar toen terug bij de konijn gezet, en de konijn begon haar direct te wassen, en ze at ook direct terug haar wortel op.

Dus als je het niet erg vind, zou ik haar graag bij de konijn laten, daar zijn mannelijke hormonen precies verdwenen zijn. Misschien omdat er een castratie nadert voor meneer
dinsdag 15 februari 2011 - 19:45
porphyrion711

Porphyrion711

Als ie maar goed zit en goed verzorgt word is dat geen probleem Angelo ....

Suc6!!
dinsdag 15 februari 2011 - 19:50
Kent

Kent

Hallo Angelo, een cavia bij een konijntje zetten gaat heel goed hoor.
Heb hier al verschillende malen jaren konijn en cavia samen gehad, ze hechten zich echt aan elkaar. Heb eens gehad dat het caviatje dood ging en dat ik het beestje niet uit de kooi mocht halen van het konijntje.

Groetjes - Rita
zondag 27 februari 2011 - 21:10

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon