menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Twee kippen over

Ga naar meest recente reactie

bakkie

Bakkie

hallo beste besten liefhebbers ik heb twee kippen over van 3.5 jaar oud ik wil ze weg doen want ik wil nieuwe kippen ik woon in wevelgem en je mag ze gewoon komen afhalen het zijn leg kippen en op dit moment leggen ze nog altijd eieren (hyet is nog tans winter) hety is 1 zwarte + 1 witte kip heeft er iemand interese??????????? laat het me weten !!?!?!??







vriendelijke groeten van stijn (bakkie)
donderdag 17 januari 2008 - 16:25
rialle

Rialle

Bakkie mag ik vragen waarom je de kipjes weg doet en inruilt voor andere?

Groetjes Rialle
donderdag 17 januari 2008 - 18:51
Lilian

Lilian

Inderdaad dat vroeg ik me ook al af
Wie neemt er nog van die kipjes over van die ouderdom, laat ze toch lekker zitten waar ze nu zijn.....

groetjes lilian
donderdag 17 januari 2008 - 19:05
bakkie

Bakkie

ze zitten maar op een klein terein en ik kweek kippen om veel eieren te hebben en ze zijn al 3.5 jaar ouden als iemand nu een groot terein heeft kan hij ze houden en ik wil veel eieren van diekippen +dat ze in de winter mijn moestuin bemesten




bakkie
vrijdag 18 januari 2008 - 12:54
rialle

Rialle

Bakkie, neem het me niet kwalijk maar het klinkt een beetje als een legbatterij. Niet genoeg productie: eruit!
Maar ik wil niemand vertellen hoe hij met zijn dieren om moet gaan. Dat moet iedereen zelf weten.
Ik wil je ook helemaal niet voor het hoofd stoten maar ik vind het gewoon zielig voor die kipjes.............

Groetjes Rialle
vrijdag 18 januari 2008 - 15:56
bakkie

Bakkie

maar ze mogen verderleven want binnen een 2 jaar liggen ze dood en ik wil dat niet zien ik heb al 1 moeten begraven GEEN twee !!!!!!!!!!!
vrijdag 18 januari 2008 - 17:18
Angelo

Angelo

waarom zouden ze in hemelsnaam binnen 2 jaar dood liggen? dan zijn ze nog maar 5,5 jaar oud oud.

een goed verzorgde kip wordt stukken ouder hoor
vrijdag 18 januari 2008 - 20:11
jumperke

Jumperke

Ja Stijn,een kip wordt héél wat ouder!
Wat betreft het leggen,dat blijft ongeveer gelijk hoor.
1 eitje per dag,behalve op 1 dag in de week niet.
Ik zou ze houden,dat zijn lieve diertjes en als je die al lang hebt,ga je je daar echt aan hechten en om ze dan weg te doen zal dat toch wel raar doen denk ik!
Ze houden is m'n raad!

groetjes jerko
vrijdag 18 januari 2008 - 20:46
bakkie

Bakkie

ja ik ga ze houden juliehebben me kunnen overtuigen




grtj bakkie
zaterdag 19 januari 2008 - 10:39
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Gelukkig Bakkie! Als je kipjes het zouden beseffen zouden ze heel blij zijn denk ik!
Hoe heten ze eigenlijk en hoeveel kippen heb je?

Als je dieren hebt, dan moet je er ook rekening mee houden dat er af en toe eentje sterft Bakkie. Het afscheid nemen is niet fijn en het doet pijn ik weet het! Maar een dierenleven is nou eenmaal niet zo lang als een mensenleven helaas!!

Groetjes Rialle
zondag 20 januari 2008 - 13:55
bakkie

Bakkie

ja dat weet ik , ik ik heb 2 kippen en ze heten tik en tak
maandag 21 januari 2008 - 20:48
rialle

Rialle

Wat een leuke namen zeg, Tik en Tak!
Ik hoop dat ze veel eitjes voor je blijven leggen.

Groetjes Rialle
woensdag 23 januari 2008 - 09:06
bakkie

Bakkie

hihi
woensdag 23 januari 2008 - 13:47
bakkie

Bakkie

veel eitjes ++++++ mijn moestuin bemesten in de winter



dada bakkie
woensdag 23 januari 2008 - 18:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon