menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden van passiflora gezocht

Ga naar meest recente reactie

beginnendtuinier

Beginnendtuinier

dag beste tuinliefhebbers

ik ben op zoek naar enkel zaden van de passiflora
vermits ik nog niet zoveel ervaring heb zijn alle tips welkom

hartelijk dank
Damy
maandag 28 mei 2007 - 23:26
an

An

damy ,
ik heb ze al heel vroeg gezaaid maar ze zijn nog er klein misschien dat iemand in je buurt ook passie flora heeft en dat je er stekken van kan nemen.dan gaat het wat sneller
ik wil het ook met stekken proberen

wie kan mij zeggen wanneer ik een stek kan nemenvan passie flora ,kan dat nu al of moet je wachten tot het na seisoen.
gr an
vrijdag 1 juni 2007 - 16:50
danny2

Danny2

Hoi An,

stekken van passiflora doe je best nu, kan van half april tot zowat half augustus, maar hoe vlugger hoe sterker ze de winter ingaan en dus betere overlevingskansen hebben.
'k zou zeggen kom maar halen doch lijkt me wat ver.

groetjes danny2
zaterdag 2 juni 2007 - 05:01
Tuinkabouter1966

Tuinkabouter1966

Kijk eens op eens op www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter. Daar vind je vele zadenlijsten, ook voor de passiflora (de eetbare soort).
maandag 4 juni 2007 - 15:21
an

An

Hoi An,

stekken van passiflora doe je best nu, kan van half april tot zowat half augustus, maar hoe vlugger hoe sterker ze de winter ingaan en dus betere overlevingskansen hebben.
'k zou zeggen kom maar halen doch lijkt me wat ver.

groetjes danny2

heb al aan mijn schoonzus gevraagt maar nog niks gehoort er over hier zie je een foto van mijn passie flora [afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 6 juni 2007 - 18:29
an

An

deze is gezaaid in het voorjaar
moet even de datum nog op zoeken ik moet ook maar met een schriftje gaan werken ,ik heb niet alle datums meer.
woensdag 6 juni 2007 - 18:31
Victor44

Victor44

Ik heb gezien dat er bij Vreeken.nl heel wat Passieflorasoorten als zaad te koop staan.Dit even ter informatie.
Grtjs
vrijdag 8 juni 2007 - 05:31
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Hallo iedereen
ik dank jullie voor alle moeite die jullie gedaan hebben
en tot ziens
zaterdag 9 juni 2007 - 02:31
Annemie

Annemie

Een kennis van ons heeft gewoon de zaden van een aangekochte, rijpe passievrucht gezaaid en heeft nu een passiflora met hele mooie witte bloemen.

Groetjes
Annemie
zaterdag 9 juni 2007 - 07:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon