Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik had vroeger een voorraad Kreuwel potten die ik nu terug wil aanvullen.
Een mail naar de fabriek en een hoofdverdeler leverde niets op, die kunnen er enkel met een hele pallet leveren.
Vroeger had ik mijn voorraad opgeslagen in de club waar ik lid was, maar die bestaan nu niet meer.
Weet iemand waar ik ze kan kopen?
Geen sierpotten, ook geen zwarte, gewone plastieken in terracotta kleur.
Maar deze website had ik al gezien, er staat geen verdeler in België tussen, de dichtstbijzijnde is nog meer dan 100km rijden en er is geen enkele die een webwinkel heeft voor particulieren.
Als ik niemand anders vind zal ik niet anders kunnen dan ze allemaal te mailen, maar ik verwacht er niet veel van.
Het hoeven geen Kreuwel bloempotten te zijn, als ze maar ongeveer even hoog zijn als breed.
Is er geen verkoper in België of een webshop voor simpele plastieken bloempotten in terracotta kleur?
Je kan je licht eens opsteken bij een boomkwekerij in de buurt, zo heb ik potten (zwarte kleur) van Kreuwel kunnen kopen die je niet gemakkelijk vindt in de handel.