menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinbeeld

Ga naar meest recente reactie

Maximaal_Tuinieren13

Maximaal_Tuinieren13

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me kort even voorstellen, mijn naam is Max en ik houd er van om in mijn tuin bezig te zijn.

Nu ik mijn tuin een beetje wil opleuken, ben ik op zoek naar een aantal tuinbeelden. Via internet heb ik een paar interessante gevonden alleen vraag ik mij af of jullie ervaring hebben met het bestellen van tuin beelden en waar jullie deze dan gekocht hebben.

Tips zijn dus altijd welkom!

maandag 2 maart 2015 - 10:57
jdcoster

Jdcoster

Op mijn gemeente is er een importeur die heel mooie dingen koopt in Indonesië. Soms handgekapt, soms machinaal vervaardigd uit natuursteen of uit tropische houtsoorten.
De belangrijkste informatie, namelijk in welke regio u woont weten we echter niet.
maandag 2 maart 2015 - 12:23
Maximaal_Tuinieren13

Maximaal_Tuinieren13

oké, en is dit gedaan via een website? Of heeft hij gewoon de juiste connecties? Mocht dit via een site zijn, dan zou ik deze graag van je ontvangen.

En ik kom uit Nederland trouwens..
dinsdag 3 maart 2015 - 09:16
jdcoster

Jdcoster

Hij laat die stukken wel leveren per container vanuit Indonesië hoor. Die firma levert wel thuis maar in betwijfel of zij in Nederland leveren.
Ik stuur straks hun site door per P.M.
dinsdag 3 maart 2015 - 09:43
Roeli

Roeli

Als je van Groningen naar Leeuwarden rijdt , via de Friese straatweg , is er, aan de rechterkant ,
( Noord Bergum) een bedrijf dat van alles verkoopt voor de tuin. Ook tuinbeelden.
GEEN planten. Dus allerlei andere toestanden voor de tuininrichting
Het bedrijf ligt aan de straatweg, je kan het zo zien.
En , volgens mij , is er tussen Kollumerzwaag en Zwaagwesteinde ook zo'n bedrijf.
Dichter bij Stad zou ik niet weten.

Dat Coster je vroeg waar je woont komt omdat ,door een storing , er geen profiel te zien was.

gr. Roeli
dinsdag 3 maart 2015 - 11:01
Maximaal_Tuinieren13

Maximaal_Tuinieren13

Bedankt voor jullie tips!
Weet je toevallig hoe deze bedrijven heten Roeli? Dan zoek ik ze even op via internet.
Ik heb wel een site gevonden met verschillende tuinbeelden erop ( URL GEBLOKKEERD ), alleen ben ik een beetje wantrouwend om ze via internet te bestellen aangezien er veel mis kan gaan tijdens de levering..
donderdag 5 maart 2015 - 09:06
Roeli

Roeli

Nee, sorry. Ik ben er nooit geweest, maar zie het als ik er langs rijdt.
Ze vallen wel op, want het is aan de (friese) straatweg.
en je kan natuurlijk altijd even googelen. De plaatsnaam weet je.

gr. Roeli
donderdag 5 maart 2015 - 09:47
wilma*15

Wilma*15

Als ik jou zou zijn zou ik het beeld dan via Paypal betalen dan heb je altijd kopersbescherming.
Op internet vind je hier meer over.

Groetjes
dinsdag 10 maart 2015 - 18:24
Roeli

Roeli

Wilma, hij woont hier niet ver vandaan en kan hem zo bekijken en in de auto meenemen.
Als het ding opgestuurd moet worden is het wat anders.
dinsdag 10 maart 2015 - 18:41
wilma*15

Wilma*15

Bedankt Roeli

Dit had ik ook gelezen maar het kan alsnog zijn dat hij op internet iets moois vind.
Uiteraard gaat het zelf bekijken altijd voor want dan weet je wat je krijgt.

Nog een fijne avond.

Groetjes
dinsdag 10 maart 2015 - 18:45
WilfriedS

WilfriedS

Dag Max, ik heb enkele jaren een tuinbeeld uit lavasteen. Heel mooi. Heb het gekocht bij : HO-Jeuken Brugstraat 18 5712 AZ Someren Nederland. Zij hebben ook een website : beeldenmarkt.nl

Groetjes
Wilfried
zaterdag 28 maart 2015 - 18:33
charelke

Charelke

Ik heb nog een witte betonnen tuinbank terbeschikking met een print op de rug ;is 120cm lang en totale hoogt is 85cm zit hoogt is plus minus 45cm bestaat uit losse elementen te bekijken op kapaza en 2dehands

groetjes
Carlo uit Ham (B) 3945 Limburg
vrijdag 8 mei 2015 - 00:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon