menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomaten- en paprika planten

Ga naar meest recente reactie

bisschop

Bisschop

hallo,

heeft er iemand tomaten of paprika planten teveel.

de mijn zijn mislukt.

mvg
dinsdag 3 mei 2011 - 13:15
Mandy

Mandy

Helaas, ik kan je niet helpen, bij mij zijn er zoveel niet opgekomen dat ik ook aan de heel krappe kant zit....... ( ik hoop tenminste dat deze die nu staan te groeien het redden.....)
dinsdag 3 mei 2011 - 20:00
bisschop

Bisschop

mandy toch bedankt
het is hier bij mij ook triest veel kapot en heel klein
dinsdag 3 mei 2011 - 20:42
jdcoster

Jdcoster

Waar woon je dan wel? Of mag niemand dat weten?
woensdag 4 mei 2011 - 00:09
Tarragon

Tarragon

Ik zou zeggen dat je er enkele van mij mag hebben, maar ik vrees dat de mijne al even mislukt zijn. Daarom heb ik enkele weken geleden op de markt enkele gekweekte tomatenplantjes gekocht. Zo kan ik beide soorten (mijn zelf gezaaide en de niet zelf gekweekte) vergelijken.

Mijn "zaai-kerstomaatjes" zijn op het ogenblik een centimeter of 7 hoog en hebben al enkele blaadjes. Ze hebben wel stevige stengeltjes. Ze zullen wel groeien, maar of ze ooit bloem of vrucht zullen dragen, betwijfel ik.

Mocht je nu zeggen dat die kerstomaatjes toch wel okee zijn, dan mag je er gerust enkele hebben. Een plantje of 2 - 3 kan ik wel missen.

Ben je in het Antwerpse in de buurt, laat dan maar iets weten. Dan spreken we af en halen we heel voorzichtig enkele kerstomaatjes voor jou uit de pot.
woensdag 4 mei 2011 - 09:23
Lorie

Lorie

Vroeg me ook af, waar je woont? Misschien handig om even bij te vermelden.
woensdag 4 mei 2011 - 20:31
bisschop

Bisschop

in affligem
donderdag 5 mei 2011 - 11:59
jdcoster

Jdcoster

Ik heb nog wel wat staan, namelijk Hongaarse paprika's. Maar naar hartje West-Vlaanderen is een beetje te ver denk ik (?)
donderdag 5 mei 2011 - 13:23
rialle

Rialle

Ik heb ook nog wat over, maar zal ook te ver zijn.....

Groetjes Rialle
zondag 8 mei 2011 - 10:15
bisschop

Bisschop

toch bedankt voor jullie antwoord
maandag 9 mei 2011 - 08:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon