menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Air pots ervaringen verkoper

Ga naar meest recente reactie

lanne

Lanne

Al gehoord van de air pots ? bekijk deze link eens grondig en vooral naar het principe waarop de werking van die potten steunt .Heeft er iemand van het forum ervaring met deze speciale kweekpotten ? Ik heb bij mijn laatste bezoek aan de nationale plantentuin in Meise, verschillende planten in zo'n potten zien staan , dus voor mij is dat al een vorm van erkenning voor de kwaliteit . De producent woont in Schotland - ik heb al contact met hem gehad , maar de verzendingskosten lopen echt veel te hoog op .Daarom ben ik op zoek naar een Belgische verkoper die deze potten kan leveren .Het zou wel eens een fantastische tip kunnen zijn ,voor tuinadvies om dit in hun assortiment op te nemen - ik zal Kurt hiervan op de hoogte brengen . Ik zou echter nog dit voorjaar de poten willen uitproberen en verwacht niet dat hij dat op 1-2-3- kan regelen .
Wie helpt me aan deze potten ?
groetjes
Lily-Anne

http://www.airpotgarden.com/store/index.php?app=gbu0&ns=display&ref=airpotworks
maandag 15 februari 2010 - 13:59
lanne

Lanne

Bedankt Hilda voor de link ,
maar dit is eigenlijk zo goed als dezelfde link, als die ik in bovenstaande bericht zette. Zo kom je voor de bestelling ook terecht in Schotland en het is echt niet te doen om daar te bestellen, omdat de verzendingskosten zo hoog zijn .
Hopelijk heeft er nog iemand anders een andres waar ik ze in België kan kopen of bestellen
groetjes
Lily-Anne
maandag 15 februari 2010 - 22:39
printemps
dinsdag 16 februari 2010 - 10:18
lanne

Lanne

" Wel even niet ter beschikking "
Wat bedoel je hier eigenlijk mee Printemps ? Die potten staan toch niet in het assortiment van tuinadvies ?
groetjes
Lily-Anne
dinsdag 16 februari 2010 - 21:10
printemps

Printemps

Ze hebben ze wel hoor maar ze zijn even uitverkocht

Ga naar de startpagina van Tuinadvies
Rechts staat de webwinkel
Klik op "planten opkweken"
Bijna helemaal onderaan daar

mvg
woensdag 17 februari 2010 - 12:29
lanne

Lanne

@printems,
Ik heb even gekeken in de webwinkel van tuinadvies en zie onderaan 2 lege plaatsen - ik veronderstel dat het daar zou moeten staan , want ik zie geen enkele foto van deze air-pots
-Zou wel fantastisch zijn als ik ze via tuinadvies zou kunnen bestellen
groetjes
Lily-Anne
woensdag 17 februari 2010 - 13:58
printemps

Printemps

2 rijen hoger kijken



Ze noemen hier ondersteboven groeizak



mvg
woensdag 17 februari 2010 - 14:06
lanne

Lanne

@printems,
Ik denk dat je de link die ik bij mijn eerste bericht heb gepost , niet hebt geopend . De naam air-pots zou je natuurlijk ook kunnen gebruiken voor die groeizak die in de lucht hangt , maar als je de link eens opendoet , dan zal je zien dat air-pots iets helemaal anders is.
Air-pots staan op de grond -zijn zwart en hebben aan de zijkant allemaal speciaal gevormde gaatjes ( zoals omgekeerde trechtertjes )onderaan zit ook een soort zeef die als bodem dient . De hoofdbedoeling van deze potten is , om een heel sterk vertakt wortelgestel te bekomen en geen enkele ronddraaiende wortel .
Op die wijze , kunnen de planten veel beter voedingsstoffen uit de grond nemen ( omdat ze veel meer groeipunten hebben ) groeien ze beter en kunnen ze zelfs in kleinere potten gehouden worden met zeer goede resultaten .Er zijn zoveel voordelen aan , dat je best eens naar die site gaat kijken en er zoveel mogelijk over leest .Ik denk dat dat systeem een aanrader is .Ik heb zo al bloempotten in gebruik gezien in de serres van de nationale plantentuin in Meise .Ik heb hen aangeschreven en de tuiniers zijn er zeer lovend over .Ik hoop dat Kurt het in het assortiment van tuinadvies zal opnemen zodat we er gemakkelijk kunnen aangeraken , want de verzendingskosten vanuit Schotland zijn echt veel te duur .
groetjes
Lily-Anne

http://www.airpotgarden.com/store/index.php?app=gbu0&ns=display&ref=airpotworks



woensdag 17 februari 2010 - 17:26
printemps

Printemps

Oeps

Sorry

Ik dacht dat ze pot nadien ondersteboven hingen
Was me niet echt duidelijk

SORRY
sorry
Vandaar dat je ze niet vondt op Tuinadvies

mvg
woensdag 17 februari 2010 - 17:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon