menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kattenkruid GEZOCHT

Lore

Lore

Hallo, ik ben op zoek naar een winkel/tuincentrum/markt in het Gentse (liefst zo dicht mogelijk bij Gent zelf) dat kattenkruid verkoopt (nepeta, hetgeen ze graag ruiken). Aveve wist me te vertellen dat ze dit vooral van het voorjaar tot juni verkopen en ze dit nu niet meer binnen hebben, pas opnieuw in het voorjaar. Zou ik er dit najaar nog ergens kunnen aan raken? Koop je dat best als plantje? Heb gelezen dat zaaien niet zo goed wil lukken. Bedankt!
zaterdag 14 oktober 2006 - 13:46
tuinwim

Tuinwim

Hoi Lore,

Zaaien is inderdaad niet zo makkelijk. Ik koop mijn planten altijd aan bij kwekers van vaste planten.
Die hebben bijna altijd alles in voorraad. De beste tijd om te planten is nu eigenlijk zodat de planten
zich nog perfect kunnen wortelen en je de volgende zomer al een mooi resultaat krijgt.
Ik haal mijn planten meestal of bij calle in wetteren og bij bogaerts in buggenhout.
Dus ik denk dat wetteren zowat het dichtste in de buurt zal zijn. Mocht je er niet geraken, of het te ver vinden zou je bij een tuincentra in de buurt eens kunnen vragen of ze dit voor jou niet kunnen bestellen.
Meestal doen ze dit wel. Alvast veel succes toegewenst met de zoektocht.

grtjs Wim
maandag 16 oktober 2006 - 12:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon