menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Veldsla

Ga naar meest recente reactie

bakkie

Bakkie

hallo iedereen ik ben namelijk opzoek naar veld sla heeft iemand er over voor mijn ik zou er zeker en vast blij mee zijn hopelijk kan er mij iemand helpen



vriendelijke groeten stijn vandewalle (bakkie) tot ziens



woensdag 29 oktober 2008 - 14:27
bakkie

Bakkie

heeft er niemand nog veldsla ??? ik wil betalen hoor
zaterdag 1 november 2008 - 17:34
printemps

Printemps

hallo

waarom ga je niet naar de groentewinkel?
de meeste winkels hebben dat ook hoor

mvg
an
zaterdag 1 november 2008 - 19:59
bakkie

Bakkie

dat hebben ze niet bij mij ik zal wel eens naar de floralux moeten gaan maar heb niet veel tijd hé
grtsj
maandag 3 november 2008 - 17:21
Rita1960

Rita1960

Hoi Stijn,

Jammer genoeg heb ik ook geen veldsla voor je. Ik sta nog steeds in tweestrijd of ik dit zaad wel of niet zal bestellen voor het volgend seizoen.
Ga in het voorjaar eens naar een welkoop/boerenbond/ aveve en je kunt uitzoeken welke soort sla je wilt kopen.
Net als jij heb ik ook niet zoveel tijd maar ik maak er tijd voor.....
Mocht ik besluiten om veldsla te kopen zal ik je via dit forum berichten. ( maar nog wel even geduld hé, ik bestel pas in december)

groetjes,

Rita
maandag 3 november 2008 - 19:48
bakkie

Bakkie

oké rita je moet het maar laten weten als je er hebt vriendelijke groeten stijn vandewalle (bakkie) en alvast bedankt
zaterdag 8 november 2008 - 11:29
Jonna

Jonna

Kijk in het vroege voorjaar eens bij de Aldi of de Lidl. Die hebben vaak veldslazaden in hun assortiment.
Je hebt dan weliswaar maar de keuze uit 1 ras, maar de zaden die ze hebben zijn goedkoop en goed.
zaterdag 8 november 2008 - 19:33
Jonna

Jonna

En als je ze nu graag wil hebben kijk dan eens op http://davesgarden.com/community/trading/search.php?search_text=Valerianella+locusta
Dit is een ruilsite in VS. Niet alle amerikanen willen ruilen buiten Amerika, maar de spookycharles die er op staat wel. Ik heb al een paar keer zaden met haar geruild
zaterdag 8 november 2008 - 19:42
bakkie

Bakkie

merci voor de reactie en ik zal zeker eens kijken danku voor de info vriendelijke groeten stijn (bakkie)
donderdag 13 november 2008 - 18:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon