Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
informeer een keer bij het ANB (Agentschap voor Natuur en Bos) krabbescheer staat namelijk op de lijst van bedreigde planten, kan zjn dat ANB interesse heeft om ze weer in het wild te gaan verspreiden
ik weet niet of die mensen al van hun krabbescheer verlost zijn, ben daar enkele vuilniszakken vol gaan halen, je zag niet eens dat er weg waren. die planten zijn enorm groot; gemiddeld 40 cm breed, er gaat amper 1 in een emmer.
hun advertentie staat nog op kapaza en andere sites. ik hab alvast uw idee aan hen doorgestuurd.
Heb je nog steeds veel krabbescheer?
ik ernaar op zoek
blijkbaar is dit zeer goed als je groen vijverwater hebt
we zijn dringend op zoek naar goede milieuvriendelijke middeltjes
Is er iemand in de Kempen die enkele planten krabbescheer kan missen
De vijver van mijn broer heeft dringend nood aan drijfplanten/schuilplaatsen voor de kikkers. Alvast bedankt voor een reactie !
Ik kan jammer genoeg geen planten meer aanbieden. De vijverfolie was stuk en we hebben beslist om de vijver niet te herstellen. Alle planten zijn uitgedeeld…
Dank je voor je berichtje !
Heb mijn broer intussen doorverwezen naar www.vijverplanten-webshop.nl/catalogsearch/result/?q=krabbescheer; en hij heeft daar plantjes kunnen bestellen.
Misschien kan hij volgend jaar zelf plantjes aanbieden...
Ik ben op zoek naar drijvende vijverplanten en vooral krabbescheer. Bij voorkeur in Noord Holland. Wij wonen in Middenbeemster.
En heeft iemand ervaring met vijvermosselen.
Alvast dank voor je reactie.