menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Piepschuim bakken

Ga naar meest recente reactie

hamamelis

Hamamelis

hallo,

weet iemand waar je de piepschuim bakken haalt, die typisch gebruikt worden om grote hoeveelheden stekken in te planten - ben van plan om eens buxus en lavendel te proberen

Alvast bedankt!
groeten
Jan
maandag 23 juni 2008 - 18:01
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Als je er de geschikte plaats voor hebt ( halfschaduw) dan kan je dit in volle grond stekken...
Het geeft een veel beter en rapper resultaat.

greetz Damy
maandag 23 juni 2008 - 18:18
Fons

Fons

Hamamelis, ga eens bij een viswinkel of visgroothandel ,deze hebben piepschuim bakken waar vis in getranporteert word, worden normaal slechts eenmaal gebruikt.
maandag 23 juni 2008 - 21:26
kris79

Kris79

hallo Jan

zoals hierboven reeds vermeld,in de meeste viswinkels zullen ze zelfs blij zijn dat ze je die isomo bakken kunnen meegeven,mag er elk jaar enkele ladingen gaan halen,al krijgen ze bij de vishandel tegenwoordig al wel vaker hun vis niet meer(of niet meer allemaal) in isomo bakken meer aan.maar ben er zeker van dat je er wel aangraakt,al moet je enkele weken na elkaar gaan als je er meerdere nodig hebt
mvg
kris
dinsdag 24 juni 2008 - 23:21
printemps

Printemps

hallo

inderdaad de PC's en laptop's zitten nu ook vaker in een kartonnen omhulsel
maar die isomo vindt ik toch niet zo handig hoor
als de bak gevuld is kan je hem zeer moeilijk verzetten
want dan breekt hij en als je in je serre muizen hebt ligt nadien alles vol met die rommel

mvg
an
zaterdag 28 juni 2008 - 16:55
iecee

Iecee

Hallo
ik gebruik al jaren isemo visbakken (die hebben al een afvoer), geen enkel probleem.
probeer wel de hoge soort te vinden daar kan meer aarde in enheeft dan een goeie beschermrand.
Ik haal (krijg)ze altijd bij delhaise met een visafdeling.
maar goeie restaurants hebben ze ook wel.
Ze stinken wel een beetje dus zorgen dat ze niet lekken in je auto
groetjes
zondag 29 juni 2008 - 12:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon