menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dringend op zoek naar pampasgras siergras

Ga naar meest recente reactie

timothy

Tekst aangepast

Timothy

Ik ben dringend op zoek naar pampasgras/ cortaderia pluimen. Heeft iemand deze staan, weet iemand deze staan 'in het wild', of zou er mij iemand kunnen zeggen of wij deze ergens kunnen kopen (al dan niet behandeld of gedroogd?)...

Hier is een afbeelding, om vergissing te vermijden, want pampasgras heeft een aantal varianten dacht ik...
[afbeelding verwijderd niet-https]

Alvast bedankt voor jullie hulp
donderdag 17 januari 2008 - 13:46
timothy

Timothy

zou niemand mij hierbij kunnen helpen aub?
vrijdag 18 januari 2008 - 11:08
jj31

Jj31

ik heb hem pas 2 jaar geleden aangeplant
ik heb nog maar 2 pluimpjes staan,dus zal het de moiete niet zijn ,zeker?
vrijdag 18 januari 2008 - 11:18
Pieter

Pieter

Hoi Timothy,
Waar woon je ergens?
vrijdag 18 januari 2008 - 13:44
timothy

Timothy

Ik ben van Aalst, maar de noodzaak is zo groot dat wij zelfs een eindje willen rijden indien voldoende beschikbaar...

Alvast bedankt!

Groetjes
vrijdag 18 januari 2008 - 13:55
Uvacrispa

Uvacrispa

Timothy,

Toevallig deze forumstreng gelezen...Wij hebben een zeer grote vrom (3,5 meter en hoger) staan van het pampasgras.
We hebben de pluimen er nog steeds opstaan, mocht je nood echt zo groot zijn, dan kan je ze wel komen afsnijden (staan er een vijftal op). De huismussen zullen in het voorjaar dan wel de zachte pluisjes moeten missen om hun nesten te bekleden...
Mocht je nog interesse hebben, mail me dan maar even...
Marc
vrijdag 18 januari 2008 - 15:40
timothy

Timothy

Timothy,

Toevallig deze forumstreng gelezen...Wij hebben een zeer grote vrom (3,5 meter en hoger) staan van het pampasgras.
We hebben de pluimen er nog steeds opstaan, mocht je nood echt zo groot zijn, dan kan je ze wel komen afsnijden (staan er een vijftal op). De huismussen zullen in het voorjaar dan wel de zachte pluisjes moeten missen om hun nesten te bekleden...
Mocht je nog interesse hebben, mail me dan maar even...
Marc


Hoeveel pluimen staan er ongeveer op?

groetjes
maandag 21 januari 2008 - 03:54
ines

Ines

U mag ze hier ook komen afknippen dat is werk dat ik niet moet doen dan Aalst is redelijk ver zeker van de streek van Kortrijk (1u..)
maandag 21 januari 2008 - 23:54
timothy

Timothy

U mag ze hier ook komen afknippen dat is werk dat ik niet moet doen dan Aalst is redelijk ver zeker van de streek van Kortrijk (1u..)


Hoeveel pluimen heeft u ongeveer staan?
Groetjes
dinsdag 22 januari 2008 - 09:01
ines

Tekst aangepast

Ines

Oei het zal moeten vlug gebeuren ze beginnen om te waaien. Ja, hoeveel, het is donker en ik zie het niet van hieruit. Een stuk of 10 ofzo?....echt ik kan het niet schrijven nu, ik zal morgen moeten tellen.
U kan een foto zien van de pluimen:
http://www.tuinonline.be/index.php?option=com_content&task=view&id=274&Itemid=113
dinsdag 22 januari 2008 - 20:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon