menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waterkefir

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Tekst aangepast

Cetinel

ik heb waterkefirkorrels waarmee iemand anders een kweek kan opstarten.( de mijne zijn dus aangegroeid)
wie heeft interesse??
graag ruilen met iets leuks of speciaals(een man heb ik al,dus liefst wat plantaardigs)
vrijdag 9 november 2007 - 14:07
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

ik zou wel eens willen weten wat dat is nog nooit van gehoord....

greetz Damy
vrijdag 9 november 2007 - 16:54
friske

Friske

Hallo,

Ik zou heel graag een kweek van waterkefir beginnen. Dat heb ik jaren geleden een lange tijd gedaan, maar die zijn na een vakantie in de vergeethoek geraakt en uiteindelijk heb ik ze moeten weggooien.
Daarna heb ik nog melkkefir gekweekt, maar dat vond niemand hier in huis lekker!
Als je in ruil iets speciaals wil (maar dan moet je wel hier in de buurt wonen, ik woon in Ronse), kan ik je een (ontspannende) reiki-shiatsu behandeling geven, of anders kan ik je tuin even komen uitwichelen (naar wateraders zoeken). Alleen zuurminnende planten gedijen boven wateraders, en dan nog...

Groetjes,
Friske
vrijdag 30 november 2007 - 11:27
cetinel

Cetinel

stuur je adres maar door per mail dan komen de korrels wel bij jou!
jammer dat ik wat veraf woon,als je me wat positieve energie stuurt ben ik ook al content!
vrijdag 30 november 2007 - 11:29
friske

Friske

Hallo Cetinel,


De kefir smaakt heerlijk. Veel lekkerder dan ik me kon herinneren!
De korrels hebben wel een paar dagen nodig gehad om weer goed in gang te komen, het eerste brouwseltje heeft onze hond met veel plezier uitgedronken. Maar nu krijgt hij de kans niet meer, véél te lekker!
Groetjes
zondag 9 december 2007 - 22:03
cetinel

Cetinel

blij dat te horen!! ik dacht er vandaag nog aan en wou je een bericht sturen of het gelukt was..
groetjes: cetinel
zondag 9 december 2007 - 22:22
charelke

Charelke

Hoy Cetinel, ik was het recept kwijt ivm de verhouding water met suiker en korrels kefirwaar ik je laatst om vroeg .Ik heb nu via you-tube weer enkele recepten bekeken en nu weet ik ook weer hoe ik terug moest opstarten met Waterkefir.
groetjes
Charelke uit Ham
zaterdag 21 januari 2017 - 22:01
charelke

Charelke

Sorry telaat gezien ,staat bij; niet meer volgen.
zaterdag 21 januari 2017 - 22:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon