menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaadjes gevraagd bloemen en groente

Ga naar meest recente reactie

an

An

ik heb een stukje geplaatst bij tuin babbel omdat ik dacht die wordt vaak gelezen het had hier ook gekunt ,ik zoek zaadjes van bloemen groente die nu nog gezaait kunnen worden en volgend jaar
om de dag bebesteding van mijn dochter te kunnen verassen ,ze zit daar in de tuin groep.aan gezien de aarde die ze hebben en de kassen er kaal uit zien met weinig plantjes ,ze hebben niet zoveel geld om zaad te kunnen kopen.
gisteren was er een open dag en ze verkochten wat aardbeien plantjes en tomaten plantjes. om wat meer te kunnen doen.
nou wou ik ze verrassen met bloemen en groente zaadjes ,die niet al te moeilijk zijn en dat ze van sommige bloemen misschien een bosje mee naar huis kunnen nemen en
groente zaadjes vraag ik ook zodat ze wwat groente mee kunnen nemen,naar huis,om trots te kunnen
laten zien kijk eens heb ik zelf gedaan op mijn werk(dagbesteding)


wie wil helpen met ze te verrassen en misschien wat zaad wil opsturen naar mij dan graag een duidelijkebeschrijving er bij met wanneer zaaien en verspenen en wanneer het in de volle grond moet en wanneer in de kas ze hebben twee grote kassen.
en omdat de gehandicapten zelf moeten zaaien en oogsten vraag ik er een duidelijke beschrijving bij omdat hun diegene zijn die het moeten doen.

ze waren gisteren ook zo trots op die paar planten die ze verkochten.

verdere uitleg bij tuin babbel vraagje

alvast bedankt

groetjes an
vrijdag 7 september 2007 - 10:07
lacegarden

Tekst aangepast

Lacegarden

An,
je mag op mij rekenen, op heel veel zelfs
alles gaat over tomaten gaan. Ik ruil niet meer, maar ik doe wel nog cadeaux. Dus : zoiets wat jij schrijft ligt mij nauw aan het hart. Ik heb hier nog 5 ongebruikte nederlandse postzegels met Beatrix erop van 0,39 € . Ik ken de posttarieven niet in nederland. Kan ik daar al redelijk wat zaden voor opsturen? Natuurljk doe ik dat niet vanuit België. Ik kom vrij regelmatig in Oudenbosch, dus doe ik de brief daar naar het postkantoor.
Laat via dit forum weten hoevel ik ongeveer (in gewicht) voor dat bedrag kan opsturen, desnoods betaal ik wel bij.
stuur je adres op naar
[email protected]
rita
vrijdag 7 september 2007 - 21:07
lacegarden

Lacegarden

An, ik ben weeral te vlug geweest: het zijn zaden die je nu nog wilt zaaien, ja met tomaten gaat dat niet. Maar misschien kunnen zij die wel volgend jaar gebruiken.
vrijdag 7 september 2007 - 21:09
an

An

hoi lacegarden,
alvast bedankt voor je belangstelling
het gaat om wat je nu kan zaaien en volgend jaar , en met een goede beschrijving er bij want zei zijn de gene die het moeten doen ,en misschien een plaatje van wat het wordt want namen zeggen hun niks.
het is hier 0,44 cent dacht per 20 gram maar ik zal even navragen maandag.
mogen bloemen en groente zaden zijn , dus ook tomaten zaden maar niet heel moeilijk bewerk baar
want een velt onkruid wieden is al vrij moeilijk moet met veel begeleiding.
alvast bedankt

groetjes an
vrijdag 7 september 2007 - 21:19
an

An

de postzegels zijn hier net weer omhoog gegaan van 0.39 naar 0,44 cent
gr an
vrijdag 7 september 2007 - 21:20
lacegarden

Lacegarden

wij hebben heel veel voorbereidingen voor ons tomatenfestival in noor-frankrijk morgen in Haveskerque, dus het wordt maar pas volgende week dat ik eventjes meer tijd heb. Je hoort wel van mij
zaterdag 8 september 2007 - 09:35
an

An

ja is goed fijne dag morgen
gr an
zaterdag 8 september 2007 - 23:33
an

An

hoop dat er meer animo is om te sturen je doet het voor een goed doel ,dag besteding voor gehandicapten die in de tuin leren werken.
alvast bedankt

gr an
maandag 17 september 2007 - 09:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon