menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rozen

sundance

Sundance

Heb gehoord dat kieseriet goed is voor rozen.
Wou graag weten wanneer en hoeveel je moet gebruiken.
Weet iemand raad?

Alvast bedankt
woensdag 25 juli 2007 - 21:45
minouke

Tekst aangepast

Minouke

ik had nog nooit van kieseriet gehoord , ben dan gaan zoeken op google en dat is dus magnesium

ik heb het nog nooit apart gegeven maar dat zit bij het speciaal rozenmest dat men zo verkoopt en is het wel echt nodig om het als supplement te geven ?

En samengesteld rozenmest geef ik in de lente bij het snoeien van de rozen en nogmaals nà de eerste bloei

Een teveel aan mest geeft MINDER bloemen, dus de juiste dosis geven dat aangegeven is op het pak

donderdag 26 juli 2007 - 11:03
corrielat

Corrielat

Hoi Minoekske, uit verveling nog eens de wel te openen topics aan het doorlezen (forum is immers off line) zodoende kwam ik op deze topic, ik weet niets over kieseriet, alleen weet ik dat veel mensen het geven om een groenere grasmat te krijgen, om het ook bij de rozen te doen weet ik niet maar ik wist ook niet dat teveel mest minder bloemen geeft weer iets geleerd........................als het waar is tenminste want!!!!! ik hoop dat je meer verstand van bloemen hebt dan van weg wijzen
zondag 29 juli 2007 - 12:40
minouke

Minouke

Wel ik kom toch altijd terug hé.... langs via door onderdoor om de hoek links rechts enz maar teveel mest aan rozen weet ik zeker , geeft minder bloemen
zondag 29 juli 2007 - 14:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon