menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onkruid of niet

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Tekst aangepast

Corrielat


deze heb ik ergens uit mijn tuin gehaald en in mijn oranje tuin gezet, is dit onkruid, zoja wat is het, foto is niet duidelijk, wel kan ik melden dat het geen paardebloem is,

[afbeelding verwijderd niet-https]
Shot with [url=http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=KODAK+Z650+ZOOM+DIGITAL+CAMERA&make=EASTMAN+KODAK+COMPANY]KODAK Z650 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-07-08

nieuwe poging
zondag 8 juli 2007 - 19:40
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corrielat, ik houd het op een onbekende schoonheid!

Groetjes, Jeannette
zondag 8 juli 2007 - 23:50
deHaan

DeHaan

Hyracium aurantiacum.
Zaait zich makkelijk uit.
Ik vindt het een heel leuk ding.
maandag 9 juli 2007 - 03:08
Tine

Tine

Het is havikskruid. Zaait zich heel gemakkelijk uit . Sommigen vinden dit een plaag.

Tine.
maandag 9 juli 2007 - 05:22
ines

Ines

WAAAAAAAHHHHH WEG ERMEE!!!!
Ik word niet goed als ik die soort zie!!!
maandag 9 juli 2007 - 05:57
corrielat

Corrielat

Hoezo INES, Omdat hij flink uitzaait ofvindt je gewoon lelijk?
maandag 9 juli 2007 - 15:26
Esem

Tekst aangepast

Esem

corrielat
ik denk wel dat ines dat schrijft omdat het zich zo vlug uitzaaid.
Ik hou ook niet echt van planten die zich zo fel vermeerderen.
Ze zijn daarom niet minder mooi hoor.
Nee er zijn soms ook echte juweeltjes bij.
gr Esem,
maandag 9 juli 2007 - 17:09
ines

Ines

GRRrr... 2 of 3 jaar geleden vond ik deze overal mijn grasvlakte overwoekert alle vaste planten, tussen de stenen, de oprit, de afboording, tussen de bodembedekkers maanden hebben we gewerkt om ze overal van tussen te halen. Sinds die tijd zijn we bezig om ze weg te halen en het lukt ons nog altijd niet, iedere dag controle op een bloeier die nog ergens onderaan een struik ofzo groeit. Ik vind dit erger dan zevenblad!!! Het bloempje ja niet mis maar amaai mijn voeten. Nu weet ik opeens waarom deze soort zeldzaam is. Van mij mag die zeldzaam blijven en ergens anders groeien. Pfft......
maandag 9 juli 2007 - 18:36
Tine

Tine

Buren een paar huizen verderop hadden deze plant aangeschaft en sindsdien ,jaren later , groeit hij overal, in het gras, tussen stenen, enz. Je komt er niet van af. Het bloempje is mooi, maar bloeiend zevenblad is ook mooi en die willen we ook kwijt.

Tine.
maandag 9 juli 2007 - 18:53
corrielat

Corrielat

Tjonge jonge, opeens wordt hij iets minder mooi, ik wist niet dat hij zo erg uitzaaide, nu heb ik weer werk aan de winkel
maandag 9 juli 2007 - 20:20
ines

Ines

Ik had er ook eerst maar eentje en daarna .....duizenden wat is het een mooi bloempje
U kan hem altijd een jaartje laten staan en dan een aantal mensen vragen om die terug te verwijderen... (neen serieus begin er niet aan!)
maandag 9 juli 2007 - 20:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon