menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Is dit onkruid

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]

Kan iemand mij vertellen welk plantje dit is, het is waarschijnlijk gezaaid door de vogels, ik vind het een mooi bloemetje daarom mag het blijven staan, maar ik kan er geen naam bij plakken, wie wel?
donderdag 7 juni 2007 - 16:10
kurt

Kurt

Beste Corrielat,

Het is de eenjarige ridderspoor of Delphinium ajacis. Die zaait zich spontaan uit. Het is een mooie borderplant die de hele zomer lang de tuin kleur zal geven.

Mvg,
Kurt
donderdag 7 juni 2007 - 16:26
minouke

Minouke

Heb jij geluk zeg ! stuur die vogeltjes eens naar hier


groetjes
donderdag 7 juni 2007 - 16:55
corrielat

Corrielat

Beste Corrielat,

Het is de eenjarige ridderspoor of Delphinium ajacis. Die zaait zich spontaan uit. Het is een mooie borderplant die de hele zomer lang de tuin kleur zal geven.

Mvg,
Kurt

ik had ook in die richting grdacht, maar ik dacht ook dat ridderspoor een grotere bloemen gaf,maar er zullen natuurlijk verschillende soorten in zijn, bedankt voor je antwoord, nu weet ik waar ik moet gaan zoeken bij google
donderdag 7 juni 2007 - 20:49
sylvain

Sylvain

En dan spreken ze van onkruid dat mooie onkruid vind ge hier niet ebij ons bij ons is het van die klein oxaliskes met dat purpere blad en met geel bloempje zoveel gewild als ge er moet van hebbenCorrielat gezegd het maar
vrijdag 8 juni 2007 - 16:22
corrielat

Corrielat

Hallo Esem, bedoel jij die soort klaver, nee die hoef ik niet staat hier volop, mmar hier staat ook een soort klaver ook een oxalis, mooi groot bruin(paars) blad met mooie purpere bloempjes?? die staat hier overal, en die laat ik ook staan, ik vind die mooi, ik heb ook dat andere blad met soort rode bloempjes het is een geluksklavertje, die komt hier ook overal uit, deze laat ik ook mooi staan, hier gaat niet veel weg als het bloempje mooi is, zelfs het blauwe vlas wat hier ook vanzelf gekomen is laat ik staan, ook een heel mooi bloempje, je ziet het he, hier gaat niet snel iets weg,
zaterdag 9 juni 2007 - 05:09
minouke

Minouke

corrielat ! je hebt weer aan Heineken gezeten dat is sylvain !!!!
zaterdag 9 juni 2007 - 05:23
sylvain

Sylvain

Ik was het juist aan het opschryven minouke maar ik mis ook al eens van naam en die klavertjes dat is mooi die oxalis de donker met witte bloem en dan de groen in twee kleuren groen met donker midden en rode bloempjes allee CORRIE EXCUUS AANVAARD
zaterdag 9 juni 2007 - 05:34
corrielat

Corrielat

Haha, Minoekje, hik hik, nee het is geen heineken bah, (als het geen grimbergen is drink ik liever water) hik
zaterdag 9 juni 2007 - 05:38
minouke

Minouke

groot gelijk, alhoewel water dan moet het al hééél droog zijn zulle
zaterdag 9 juni 2007 - 05:49
Esem

Esem

Corrielat het was niet ik Esem die antwoorden op je vraag ivm. de oxalis maar onze vriend sylvain

En nu ik toch aan het schrijven ben.
Water zuiver ons lichaam van alle ongewenste stoffen.
Gr Esem.
zaterdag 9 juni 2007 - 08:28
minouke

Minouke

grapje hoor Esem , ik zou anders 'n scheve tuin hebben

zaterdag 9 juni 2007 - 17:12
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Dit zijn de oxalisen de donker en de lichte goed Corrielat

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 9 juni 2007 - 21:13
corrielat

Corrielat

Ziet er mooi uit SYLVAIN , NU IS DE NAAM GOED HE, en de tuin ziet er heel verzorgt uit, een paradijs, hoed af hoor, veel werk natuurlijk maar tuinieren is eigenlijk geen werk he, het is genieten van het moois wat je er voor terug krijgt he
zaterdag 9 juni 2007 - 21:52
hildavw

Hildavw

Moest mijn man dit gelezen hebben, zou zijn reactie zijn : is er dan een verschil tussen Heineken en water ?
gra-apje !
Hilda
zaterdag 9 juni 2007 - 22:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon