menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bolacasia

Ga naar meest recente reactie

Petitpoms

Petitpoms

Verleden jaar mijn boom verplant inverband verhuizing hij geef wel uitgroei aan de onder stam maar aan het geënte deel gebeurt niks .zou het boven deel dood zijn . En wat gebeurt er als ik de uitgroei laat groeien aan de onderstam al vast heel vriendelijke bedankt voor u antwoord Carolina

Struiken & Bomen

zondag 26 juni 2022 - 20:05
Peterplant

Peterplant

De bolacacia wordt geënt op een onderstam van de gewone Robinia pseudoacacia, een boom die met gemak 10 meter hoog kan worden met sterk gestekelde takken en witte bloemtrossen in de late lente.
zondag 26 juni 2022 - 20:22
PeterC

PeterC

Wij hebben hier 2 pseudoacacia's staan, maar dit jaar geen bloesem, niets, niet 1 bloemetje. Eerste keer in de 16 jaar dat we hier wonen.
maandag 27 juni 2022 - 18:59
WiPe

WiPe

Ik vrees dat 10 meter een serieuze onderschatting is van de grootte van een gewone accacia. Als die onderstam uitschiet, krijg je met de beste wil ter wereld geen bolletje, maar een grote boom.
maandag 27 juni 2022 - 19:35
Peterplant

Tekst aangepast

Peterplant

Daarom schreef ik ook met gemak 10 meter. Ik had ook 20 meter kunnen schrijven, maar ik denk niet dat vragenstelster dat nog gaat meemaken.
maandag 27 juni 2022 - 20:06
Petitpoms

Petitpoms

Bedankt voor u reaktie u denk niet dat hij het uiteindelijk nog aan de bovenkant zal gaan doen met vriendelijke groetjes Carolina
vrijdag 1 juli 2022 - 19:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon