menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Onkruid

Ga naar meest recente reactie

Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Zojuist dit artikel gevonden over hoe je onkruid op een natuurlijke manier kan bestrijden https://www.margriet.nl/in-en-om-het-huis/handig/onkruid-natuurlijke-bestrijders/
maandag 29 april 2019 - 07:30
LT

LT

Leuke link. Alleen oppassen met zout. Is eigenlijk niet zo goed.
maandag 29 april 2019 - 08:37
Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Bedankt voor de feedback...
maandag 29 april 2019 - 10:01
pplakke

Tekst aangepast

Pplakke

Voor kokend water is er tegenwoordig een speciale spuiter uitgevonden scheppach therbio. De kärcher WRE 4 Weed Remover is dan weer hand accu borstel machine. Let wel op deze dingen kosten wat en moeten vaak herhaald, doden geen wortels.
maandag 29 april 2019 - 22:18
Dunya

Dunya

Kranten zijn niet zo goed omdat die bedrukt zijn. Beter bruin karton gebruiken.
dinsdag 30 april 2019 - 08:16
Henk-Willem

Henk-Willem

Ook het gebruik van azijn is niet zo goed voor het milieu. Beter handmatig - met wortel en al - uitsteken of een (elektrische) onkruidbrander gebruiken.
vrijdag 3 mei 2019 - 20:53
charelke

Charelke

Mijn moeder gebruikte het gekookte zoute water waar de aardappelen in gekookt waren om tussen de dals en klinkers te gieten om het onkruid te vernietigen en dat zag je hoor waar ze gegoten had kwam geen kruid meer uit. groeten
Charelke uit Ham
zaterdag 11 mei 2019 - 19:42
Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Het water van gekookte aardappelen is heel goed tegen groene aanslag.. Maar ik heb nog steeds ge gewoonte om de aardappelen in de pompebak af te gieten. En dan denk ik steeds opnieuw dju moest het buiten doen
maandag 20 mei 2019 - 19:55
\n\n

Voeg een reactie toe

unkown error
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 4 + 5? (beveiligingscontrole) *