menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gras inkleuren

Ga naar meest recente reactie

Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Hey iedereen.. Bij ons ist gras dus echt groener dan ergens anders.. Hier is geen enkel madeliefje of paardebloem te bespeuren.. Ik heb nog enkele zakjes met bij en vlinder mix, cosmos sensation, spiegeleitje, korenbloem en klaprozen.. Nu de klaprozen zijn geen optie maar kan ik 1 van deze zaadjes gebruiken om gewoon uit te strooien
? Wat is jullie mening hierover
dinsdag 2 april 2019 - 20:40
xanderbere19

Xanderbere19

Zomaar over het gras strooien heeft geen zin. Je zult dan met een plantschopje een pluk gras moeten verwijderen, de grond eronder losmaken en mengen met een hand potgrond, dan zaaien op 1 cm diepte en aangieten. Maaien is dan geen optie meer, of eromheen... Bij deze werkwijze kunnen klaprozen ook!
woensdag 3 april 2019 - 12:12
Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Ja maar klaprozen verspreiden zich heel snel en ik woon in een wijk dus dan zal iedereen er last van hebben.. Maar bedankt voor de info.. Dan begin ik langs de zijkanten..
woensdag 3 april 2019 - 12:25
Patrikc

Patrikc

dus dan zal iedereen er last van hebben


Je bedoelt: dan kan iedereen er van meegenieten en zo een vaart zal het wel niet lopen
woensdag 3 april 2019 - 19:49
Verena Kerkhofs

Verena Kerkhofs

Ondertussen zijn er paardenbloemen tevoorschijn gekomen... Niet het mooiste van het mooiste maar de kids kunnen een wens doen.. Ondertussen heb ik mijn andere zaadjes zoals bij en vlindermix spiegeleitje en cosmos sensation voor aan de straatkant geplaatst zodat daar wat meer kleur komt... Misschien dat ik binnen een 10tal jaar wat meer bloemen in de tuin ga zetten. De kinderen zijn nog jong kunnen ze nog voldoende ravotten
donderdag 18 april 2019 - 08:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon