menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wachten wachten wachten

Ga naar meest recente reactie

summerspookje

Summerspookje

na lang wachten op het openen van een bloemenstruik , begint het te gieten en te hagelen,ik wacht er al een maand op voor die open ging en deze morgen was ze er, mooi ,vind ik toch,ik hoop dat ze bestand is voor dit gruwel weer,ik heb die bollen gekocht bij aldi , samen met andere bollen , sla me dus dood ,ik weet niet hoe ze noemt , moet eigenlijk eens goochelen

gr summer

Bloemen & Planten

dinsdag 10 juni 2014 - 17:14
minouke

Minouke

Een emmer erover zetten kan helpen, snel en gemakkelijk.
Misschien een Lilium Golden Stone (Aziatische lelie)?
gr
Chantal
dinsdag 10 juni 2014 - 17:23
summerspookje

Summerspookje

minouke!! ZOOOOOOOOO groot zijn mijn emmers niet, ,bedankt voor de naam , zal gauw een kaartje printen en labelen met plastic hulsje

bedankt

summer
dinsdag 10 juni 2014 - 17:29
leerling

Leerling

Niet breed genoeg of niet hoog genoeg? In het laatste geval kan je een emmer bv. op een stapeltje bakstenen zetten.
dinsdag 10 juni 2014 - 19:42
Bombycilla

Bombycilla

Lilium Tango® 'Graffity'
dinsdag 10 juni 2014 - 20:26
summerspookje

Summerspookje

naam genoteerd , en bakstenen eronder

merciekes

summer
dinsdag 10 juni 2014 - 20:31
leerling

Leerling

Als je er nog hebt, leg er dan ook een paar boven op. Kwestie dat de emmer niet gaat waaien.

Succes. 't Zien er mooie bloemen uit.
dinsdag 10 juni 2014 - 22:31
summerspookje

Summerspookje

he he ik heb er deze morgen nog een mooie bij gekregen , prachtig gewoon

Bloemen & Planten

donderdag 12 juni 2014 - 13:08
NinaB

NinaB

In den Aldi kunt ge inderdaad wel eens juweeltjes op de kop tikken.
Jammer dat het steeds een gokwerk wordt om te weten te komen wat je nieuwe prachtige aanwinst mag zijn.
Gelukkig hebben we nog Bombycilla.
zaterdag 28 juni 2014 - 10:52
summerspookje

Summerspookje

ge kunt inderdaad goeie koopjes doen , maar ik heb in maart ook een plant gekocht met een steeltje hoog, daar is niks van gekomen , ze zat in zo een doos verpakt, dus dat was nogabollen , maar dan kocht ik lavendel , die was dan weer enorm prachtig en prijselijk,

maar om over mijn prachtige lelies verder te gaan , NA EEN WEEK begon de eerste al bruin te worden, dus dat mooie gaat er snel af, enfin , ik heb er dan toch van genoten , er komen nu de één na de ander te voorschijn ,ze zijn prachtig,het is een tros van geel en rood, en zolang het duurt blijven ze mijn tuin sieren,een pot over zetten ging niet ze groeien te hoog, 75 cm, ik heb ze dan met een leidraad vast gemaakt aan de tuinafsluiting,en nu staan ze netjes recht zonder kans om te vallen,

groetjes

summer
zondag 29 juni 2014 - 11:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon