menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Houttuynia cordata

LilyC

LilyC

Toen ik hier kwam wonen was het winter dus niets te zien, maar toen kwam het voorjaar eraan en zag ik de eerste plantjes opduiken in de voortuin, wat blijkt nu ik die zo van alle planten en bloemen hou haat deze plant. Ik ben nl niet meer in staat enig ander plantje daar mooi te laten zijn want dit vergif want dat is het voor mij overwoekerd alles. Ik heb reeds heel de zomer zoveel mogelijk ervan opgeruimd maar ja voor ik in de helft ben staat er aan het begin weeral volop nieuwe, weet er aub iemand raad om dit te laten verdwijnen.Deze vraag is gesteld vanop Houttuynia cordata.
dinsdag 13 augustus 2013 - 22:06
Tuinman65

Tuinman65

Ik vind dit ook een verschrikkelijk onkruid en het stinkt dan nog eens geweldig ook.
En zoiets wordt dan verkocht als moerasplant.

Leo
dinsdag 13 augustus 2013 - 23:07
LilyC

LilyC

Een moerasplant??? Het staat hier wel heel weelderig te groeien op een supper droge zandgrond, maar een ding heb ik vanavond wel ondervonden voor mijn zoeken hoe dat opdringerig geval noemt had ik een blaadje hier naast mijn PC gelegd, en ja je zei stinken, inderdaad dat doet het zelfs voor de vliegen want sinds dan zijn die hier dan weer gaan vliegen!!! Dus zo zie je maar alles heeft zijn goede en slechte kanten.
woensdag 14 augustus 2013 - 01:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon