menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bestellen zaadzakjes

Ga naar meest recente reactie

GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

Eerder had ik al een topic gemaakt "nieuwe zaadzakjes". Waar ik mijn nieuwe moderne zaadzakjes voorgesteld had. Daarin zei ik dan ook dat er nog een site ging komen. Maar die zal nog even moeten wachten.

Dit is dus het topic om van die moderne zaadzakjes te bestellen. Je moet mij gewoon een mailtje sturen met watje graag zou hebben. En als ze klaar zijn zal ik jou een mailtje terugsturen.

Ik hoop dat er veel mensne komen bij kijken. En het is volledig gratis. Dus jullie kunnen er zoveel vragen als je er wilt. Ik heb al 1 bestelling van de '2011 kruiden collectie" Die had TuinFairy gepost. ALvast bedankt.

Groetjes GillesGarden

Bloemen & Planten

donderdag 17 maart 2011 - 20:01
GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

Het eerste zaadzakje van TuinFairy is nu al gedaan. Het is het dille zaadzakje. Het fille zaadzakje komt uit de kruidencollectie 2011. Willen jullie er dus ook zo 1 mail me dan en zet in de mail wat je graag wilt.

Zaadzakjes Collectie's 2011

- Bloemen collectie 2011
- Groenten collectie 2011
- Fruit collectie 2011
- kruiden collectie 2011

Willen jullie hier nog een collectie aan toevoegen zeg het dan maar op dit topic. En ik heb nog goed nieuws. Ik ben uiteindelijk begonnen aan de site.

Groetjes GillesGarden Bestellen maar !!!
vrijdag 18 maart 2011 - 16:42
rialle

Rialle

Het zijn hele mooie zaadzakjes GillisGarden, ze zijn echt prachtig! Maar wat doe je jezelf een werk aan.....en het zal je toch ook wat kosten. Het papier is nog tot daar aan toe, maar het kost ook een hoop inkt en die is toch niet echt goedkoop!

Groetjes Rialle
vrijdag 18 maart 2011 - 19:18
GillesGarden

GillesGarden

Hallo rielee

Zoveel werk kost het niet want ik heb een goed systeempje om het maken. En ik vraag geen kosten. Maar als je zo een zaadzakjes afprint is het toch maar eenmalig dus dat is dan maar voor een keer.

Groetjes GillesGarden
vrijdag 18 maart 2011 - 19:21
GillesGarden

GillesGarden

Hallo nogmaals.

Ik heb nu ook bij elk zaadzakje een informatiekaart toegevoegd bij de Kruiden Collectie 2011. Daar staat wat informatie in over de toepassing van het kruid. Ik weet niet of het ook bij alle andere zal komen. Het is zo want als je het zaadzakje toedoet zie je een klein deeltje van de info niet meer daarom de informatiekaart

Groetjes GillesGarden
zaterdag 19 maart 2011 - 12:35
GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

De zaadzakjes van TuinFairy gaan er ver zijn. Het resultaat is echt helemaal verbluffend. Ik hbe ook al de vraag gehad. Moet ikmijn adres opgeven? nee dat moet niet. Want een deeltje van mijn nieuwe site is al gemaakt en dat is zaadzakjes. Dus nee je moet geen adres geven juist maar een mailtje sturen. Ik stuur 1 als de bestelling klaar is.

Groetjes GillesGarden
zondag 20 maart 2011 - 16:56
GillesGarden

GillesGarden

Ja maar ondertussen heb ik al een klein beetje info gevonden TuinFairy. En ik heb al ver hans jouw bestelling afgemaakt. Dus je mag ze binnenkort verwachten op onze nieuwe site. Ik mail nog wel
zondag 20 maart 2011 - 17:04
GillesGarden

GillesGarden

Ik moet er nu nog 3 doen. Waarschijnlijk zijn ze vandaag nog af.

Groetjes GillesGarden
zondag 20 maart 2011 - 18:27
GillesGarden

GillesGarden

GROOT nieuws !!! De site is nu onder constructie. Hij noemt FLOWERGLAM. En jullie mogen de zaadzakjes blijven bestelen. Want ik sta voor u klaar

Groetjes GillesGarden
woensdag 23 maart 2011 - 20:04
GillesGarden

GillesGarden

Hallo Tuinfairy.

Goed nieuws je zaadzakjes zijn klaar. Nu moet ik juist nog een pagina maken waarop je ze kunt vinden. Dat zal ik n u doen.

Groetjes GillesGarden

Ps: bij mosterdblad en tabaksplant zit geen informatie kaart.
donderdag 24 maart 2011 - 20:22
GillesGarden

GillesGarden

Ja dat ga ik ea vanavond doen maar ik moet zeggen dat ik hem wel mooi vind. En elk seizoen verwisselt hij van kleur. Maar zoveel staat er nu no niet op vanavond wel. Want de zaadzakjes pagina werkt nog niet zo goed. En ik ga ook naar de aveve vanavond om een aardbeienplant.

Groetjes GillesGarden
vrijdag 25 maart 2011 - 07:39
GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen. SPECIAAL NIEUWS!!!

Morgen is de countdown van mijn nieuwe site genaamd FLowerglam. We hebben ook een zeer speciaal forum speciaal voor iedereen. En ik heb uiteindelijk een systeem voor de site gevonden om de zaadzakjes ten toon te stellen en klikbaar te maken. Dus morgen is het zover en start een nieuw topic over de site.

Groetjes GillesGarden
vrijdag 25 maart 2011 - 21:58
GillesGarden

GillesGarden

We werken nu ook aan een nieuwe facebook pagina
dinsdag 29 maart 2011 - 20:13
GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen

Ik vind het zeer spijtig dat ik al zo WEINIG bestellingen heb gehad. Ik heb net zoveel tijd en toch krijg ik geen betsellingen. Daarom wil ik dus een oproep doen dat jullie masaal bestellen. Dankjewel alvast hopelijk meer bestellingen.

Groetjes GillesGarden
donderdag 31 maart 2011 - 13:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon