menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Brugmansia rood gevraagd

Ga naar meest recente reactie

joopsmit

Joopsmit

Wie heeft er voor mij een stek van de rood bloemig brugmansia.
Groetjes Joop
donderdag 6 mei 2010 - 00:48
moetje1951

Moetje1951

Joop bedoel je de langwerpige rode met gele rand? Ik ken de naam niet?
donderdag 6 mei 2010 - 13:39
tiffany

Tiffany

hallo moetje die ik heb gezaaid de sanguinea is ook rood,maar die bedoellen jij en Joop zeker niet ik vind die kleur zo mooi dus ik ben ook zeer nieuwschierig

die ik gezaaid heb er gebeurt nog niks het witte wat er op zat is weg heb hem maar bij de kachel gezet en natuurlijk lekker in het zonnetje (als die schijnt natuurlijk vandaag is het weer huilen met de pet.

Maar ja positief blijven hoefveel zijn er al bij jou opgekomen ???????
was het er maar vast 1tje hihihi

mvg
vrijdag 7 mei 2010 - 13:13
moetje1951

Moetje1951

[afbeelding verwijderd niet-https][afbeelding verwijderd niet-https]
Ik bedoelde deze brugmansia, het is niet rood met gele rand maar omgekeerd. Heb de boel omgedraaid. Deze plant kwam van mijn oud buurvrouwtje van 86 jaar die ondertussen overleden is (snik) Nu heb ik een buurman die altijd klaar staat met de schaar als er ook maar iets aan zijn kant durft groeien(zucht)
Ik heb deze beauty niet meer, dit is een foto van een paar jaar terug, en ik vind ze nergens meer.
Weet er toevallig iemand de naam?
vrijdag 7 mei 2010 - 14:09
tiffany

Tiffany



Jeetje wat is mooi mooi donker blad ook,hoe kan dat nou dat je hem niet meer hebt ik weet zeker dat je er stekjes van hebt genomen.Dan moet het vast een moeilijk te behouden soort zijn geweest.

En die buurman ik zou blij zijn als der zoiets ook aan mijn kant komt.IK had dat
met een clemates hij hoort bij mij maar mijn buurman was er ook erg blij mee

groetjes van een bewonderaar.
vrijdag 7 mei 2010 - 14:42
moetje1951

Moetje1951

jammer genoeg niet Tiffany ik heb er nog altijd spijt van. Er is een ziekte op gekomen, heb nooit geweten wat en in een paar maand tijd was ze dood. Ik zoek al een paar jaar maar tot nu toe nog niet gevonden, vandaar ook mijn vraag naar de naam. Misschien kan iemand mij helpen. Het is in ieder geval een soort die je niet veel ziet.
Ik ga de foto nog eens in een nieuwe topic plaatsen, je weet maar nooit.
vrijdag 7 mei 2010 - 15:36
joopsmit

Joopsmit

Hallo Lieve Dames

Leuk dat jullie met erlkaar wil babbelen maar doe dat dit aub niet op mijn oproep . Ik zit er echt niet te wachten op telkens weer als ik een bericht krijg er is post voor u verbonden te worden met jullie vrolijk gekwebbel wat niets met mijn oproep van doen heeft .Daarvoor heb ik deze op roep niet geplaats. Vraag elkander email adres dan kun je net zoveel kwebbelen als je wil en mij er buiten laten . Groetjes Joop

Bloemen & Planten

vrijdag 7 mei 2010 - 17:42
moetje1951

Moetje1951

Oei Joopsmit wat jammer nu zo'n reactie. Ik krijg ook heel veel berichten van Topics die mij niet echt aanbelangen, dat hoort er nu eenmaal bij en dat stoort me niet, integendeel. Ik lees met veel plezier het "gekwebbel" van de leden ondereen en vele anderen ook. Lees maar eens de topic 'de brugmansia's van Rita' dan zul je begrijpen wat ik bedoel.
In ieder geval Sorry voor het storen, we zullen je er in het vervolg buiten laten. Wat jij, Tiffany?
vrijdag 7 mei 2010 - 18:24
tiffany

Tiffany

nou ja zo"n reactie heb ik nog nooit gehad,ik dacht dat we met jou probleem bezig waren.
en dat moetje een foto plaats is ook alleen om te vragen of het om deze brugmansie gaat.

Volgens mij heb je voor de rest nog geen respons gehad.
Als ik een probleem heb of wat dan ook ben ik blij dat er mensen zijn die daar begrip voor hebben en mij antwoord geven.

IK ben blij met moetje

Jammer dat je hier op zit

Tot de volgende x moetje we spreken gouw weer
vrijdag 7 mei 2010 - 19:12
joopsmit

Joopsmit

Hallo lieve Dames

Niet zo enstig opneme aub
ben druk met div voorbezigheden op mijn pc (Werk).
Altijd fijn dat mensen reageren op mijn oproep maar heb helaas niet altijd de tijd om mijn werk te onderbreken voor een melding die eigenlijk niet voor mij bestemt is . Verder heb ik net een tip gehad van een rode brumania . Dus zo snel ik de tijd heb ga ik deze stek ophalen .
Veel dank voor jullie inspanigen . Liefs>van Joop
vrijdag 7 mei 2010 - 20:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon