menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Coreopsis verticillata Red Ruby

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Lysianthus

Tot hiertoe kende ik Coreopsis alleen maar in het geel, toen ik hem zag in deze kleur, kon ik natuurlijk niet weerstaan.
Wie heeft er ervaring met Coreopsis, is het een sterke plant en bloeit hij echt de hele zomer?

[afbeelding verwijderd niet-https]

maandag 13 juli 2009 - 21:29
marero

Marero

hoi,
ik heb ook de gele coreopsis staan en man das nogal een bos bloemen geworden hoor, en hij blijft maar bloemen bijgeven, echt prachtig, ben nochtans niet zo voor geel in de tuin maar deze valt reuze mee, hoop ook dat hij het nog tot eind september houdt dat zou echt mooi zijn, denk erover om volgend jaar nog andere kleuren coreopsis te planten
groetjes
vrijdag 17 juli 2009 - 00:47
marero

Marero

hoi,
ik heb ook de gele coreopsis staan en man das nogal een bos bloemen geworden hoor, en hij blijft maar bloemen bijgeven, echt prachtig, ben nochtans niet zo voor geel in de tuin maar deze valt reuze mee, hoop ook dat hij het nog tot eind september houdt dat zou echt mooi zijn, denk erover om volgend jaar nog andere kleuren coreopsis te planten
groetjes
vrijdag 17 juli 2009 - 00:47
Lysianthus

Lysianthus

Hallo Marero,

Blij te horen dat hij het bij jou heel goed doet, dat wou ik eigenliijk graag horen.
Ik heb hem pas en heb geen andere ervaring met coreopsis, integendeel ik hoorde zelfs van iemand dat hij absoluut niet de hele zomer bloeit en er maar slapjes bijhangt.
Lieve groetjes
Lysianthus
vrijdag 17 juli 2009 - 05:54
ingec

Ingec

vorig jaar heb ik hem gekocht in een grote sierpot maar helaas heeft hij de winter niet overleeft
zaterdag 18 juli 2009 - 20:59
Lysianthus

Lysianthus

Zonde voor jou dat hij het niet overleefde Ingec, hij is toch winterhard? maar het was nu wel extreem deze winter hé.
Nu heb je een reden om hem opnieuw te kopen
Groetjes
Lysianthus
zondag 19 juli 2009 - 00:28
ingec

Ingec

hallo
ik had hem in de pot laten staan en sommige planten overleven beter in volle grond pech volgende keer beter
groet inge
maandag 20 juli 2009 - 08:46
Tine

Tine

De coreopsis heeft zich bij mij heel sterk uitgezaaid. Ik heb het plantsoen nu maar volgeplant ermee want weggooien kan ik niet.

Tine
dinsdag 21 juli 2009 - 00:40
Lysianthus

Lysianthus

Hi Tinne,
Alles goed?
Voorlopig staan ze in bakken goed gecontroleerd maar vor ik ze in volle grond zet zal ik eerst aan jouw ervaring denken thanks.
Groetjes
Lysianthus
dinsdag 21 juli 2009 - 21:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon