menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Geranium sweet heidi

Ga naar meest recente reactie

Le Trésor d'Isidore

Le Trésor d'Isidore

Hallo, waar kan ik geranium sweet heidi vinden. Ik zag deze op een beurs in Beervelde en wou deze voor deze zomer in bloembakken. waar kan ik zaad vinden of waar kan ik planten vinden. Op enkele info stel ik vast dat men roze planten voorstelt, op andere blauw (lavendel). Ik zoek meer bepaald de blauwe varieteit
bedankt voor een antwoord.

Bloemen & Planten

zondag 15 februari 2009 - 20:40
minouke
woensdag 18 februari 2009 - 20:30
Le Trésor d'Isidore

Le Trésor d'Isidore

sorry minouke, ik vind geen G Sweet Heidi in zijn cataloog. Toch bedankt voor de moeite
donderdag 19 februari 2009 - 18:58
tuinplantonline

Tuinplantonline

stuur een mailtje naar tuinplantonline en die zoeken hem op voor je en mailen daarna een offerte naar je.

groetjes Anton
vrijdag 20 februari 2009 - 15:49
Le Trésor d'Isidore

Le Trésor d'Isidore

Beste Anton, bedankt voor jou antwoord. k heb ondertussen de coördinaten gevonden van www.algera.be. Dit is een kwekerij uit de streek van Mechelen. Het was trouwens bij deze man dat ik op de beurs in Beervelde Sweet Heidi voor het eerst zag. Ik ga mij tot dit adres wenden gezien ik daar zeker ben dat ik het juiste kleur heb.
Vriendelijke groeten en bedankt voor jou reactie.
Paul
vrijdag 20 februari 2009 - 16:14
minouke

Minouke

Paul, ze hebben hem wel hoor.
Tik op hun zoekfunctie GERANIUM en ga dan naar de 3de pag(onderaan op 3 tikken)en ongeveer voorbij de helft staat ze met foto en gegevens
zaterdag 21 februari 2009 - 17:54
Le Trésor d'Isidore

Le Trésor d'Isidore

Beste Minouke
bedankt voor je moeite
ik heb er ondertussen gevonden
ik ben van plan op ze te planten in bloembakken op 1.000 m hoogte in volle zon
ik hoop dat het mij gaat lukken
in de bloembakken zal ik de grond mengen met terracottem waardoor de grond enigszins vochtig blijft
vriendelijke groeten
Paul
zaterdag 21 februari 2009 - 20:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon