menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bestelling bakker

Ga naar meest recente reactie

geotuintje

Tekst aangepast

Geotuintje

wij hebben dit jaar verschillende planten en bloembollen besteld bij bakker.
bijna niets heeft er gegroeid of gebloeid, enkel onze hanggeraniums waren prachtig daar viel echt niets op te zeggen maar onze stokrozen, brugmansia,eenjarige bloemen niets is gegroeid of gebloeid, onze
brugmansia is slechts 25 cm hoog geworden maar groeit niet verder, is nog steeds zo
weet iemand hier raad mee ?
Dank bijvoorbaat
geotuintje
dinsdag 14 oktober 2008 - 12:50
Jeannette1

Jeannette1

Hai geotuintje, het is algemeen bekend, dat Bakker alles vergoedt dat niet of bijna niet voldoet aan de eisen die je stelt bij de koop van bollen en/of zaden of planten.

Zelf heb ik er hele goede ervaringen mee gehad in het verleden, maar onze dochter en schoonzoon kregen keurig het geld vergoed omdat het een andere kleur was dan besteld was plus dat de plant niet goed groeide.

Ik kan alleen maar aanraden, neem wat foto's van hetgeen bij Bakker vandaan komt en stuur die met een emailtje naar bakker.

Vermeldt er dan ook bij wanneer je het gekocht hebt, want vaak heb je al geen bon meer helaas.

Ik wens je erg veel suc6 met alles!

Groetjes, Jeannette

dinsdag 14 oktober 2008 - 14:59
printemps

Printemps

hallo

ik had witte colchicums besteld en de bloemen waren roos van kleur
heb alleen mail gestuurd zonder foto's met de melding
had witte besteld en op de factuur en op het zakje stond de naam album
en de bloemen zijn roze nu
gelieve mij de juiste te sturen aub,dank bij voorbaat,bla bla bla
mail terug gekregen dat ze andere gingen opsturen en ze hoopten dat dit wel witte zouden zijn???
daarna wel meer dan 14dagen moeten wachten
maar gisteren had mijn superlievebuurvrouw het pakje onderschept anders moest ik nog eens naar de post lopen.

denk wel dat het nu witte zijn
omdat de bollen kleiner zijn dan de roze

dus mailen maar
tis daar duur genoeg

mvg
an

dinsdag 14 oktober 2008 - 15:33
LauraK

LauraK

Er staan hier op de site al meer van dit soort verhalen, maar Bakker schijnt dus wél coulant met de
mensen om te gaan, als er klachten zijn. Gewoon melden dus, dat is je goed recht, en bovendien is
Bakker ook gebaat bij tevreden klanten! Als je het niet meldt, weten zij natuurlijk nergens van. En
als ze ernaar zouden vragen: je hebt je exact gehouden aan alle plant- en verzorgingsadviezen!

Succes ermee,
groeten van Laura.
dinsdag 14 oktober 2008 - 16:12
Botanist

Botanist

wij hebben dit jaar verschillende planten en bloembollen besteld bij bakker.
bijna niets heeft er gegroeid of gebloeid, enkel onze hanggeraniums waren prachtig daar viel echt niets op te zeggen maar onze stokrozen, brugmansia,eenjarige bloemen niets is gegroeid of gebloeid, onze
brugmansia is slechts 25 cm hoog geworden maar groeit niet verder, is nog steeds zo
weet iemand hier raad mee ?
Dank bijvoorbaat
geotuintje

Ik neem aan dat je wel weet dat bv de Brugmansia zo maar niet zal groeien en bloeien als je hem geen voeding geeft. Roze korrel is hier een prima meststof, maar nu is het wel laat voor dit jaar.
dinsdag 14 oktober 2008 - 20:10
geotuintje

Geotuintje

ALLEMAAL BEDANKT VOOR JULLIE ANTWOORDEN
WIJ HEBBEN ER FLINK WAT VAN OPGESTOKEN
NOGMAALS BEDANKT
GEOTUINTJE
woensdag 15 oktober 2008 - 18:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon