menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bruine punten aan planten

Ga naar meest recente reactie

anneke

Anneke

Hoi

Mss een domme vraag maar hoe komt het eigenlijk dat je aan je planten aan het einde van de bladeren soms bruine toppen hebt heeft dit te maken met het geven van water.Als die er zijn kan je dit nog goed maken?

Groeten anneke
vrijdag 22 augustus 2008 - 09:05
Jeannette1

Jeannette1

Beste Anneke, ik kan je vraag helaas niet beantwoorden!

Maar, onthoudt 1 ding A.U.B. ... DOMME VRAGEN kunnen niet op dit TuinadviesForum gesteld worden!

Alle vragen zijn voor iedereen heel belangrijk, zelfs voor diegenen die er geen verstand van hebben.

Dus zeg A.U.B. nooit meer domme vraag, ik persoonlijk vind dit zelfs een hele goede vraag!!

Hopelijk krijg je er een goed andwoord op, want dan heb ik er ook iets van geleerd!

Dat bedoel ik maar.

Fijne groetjes, Jeannette
vrijdag 22 augustus 2008 - 10:31
Bartje22

Bartje22

Ik heb wel eens in tuintijdschriften gelezen dat als je thuis kamerplanten hebt. en je vaak langs de bladeren loopt, dat ze bruin worden. ik weet niet of je vaak langs die plek loopt? misschien komt het daarvan..
of het waar is durf ik niet te zeggen.. zelf nog nooit mee ge expirimenteerd.. maar gelezen.!

groetjes! bartje22
vrijdag 22 augustus 2008 - 18:07
anneke

Anneke

nee we lopen daar nooit ze staat in een hoek in de varanda waar veel licht is, ik dacht eerst da was door het licht t hetmaar ik heb dat nog gehad met een plant die niet in het licht stond ook
Groeten anneke
vrijdag 22 augustus 2008 - 20:13
verbena46

Verbena46

heb er ook last van met m'n "chlorophytum"
ze schrijven als er bruine punten aan de bladeren komen
moet je van pot veranderen of staat ie in een te droge ruimte

groet Verbena
vrijdag 22 augustus 2008 - 20:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon