menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wilde jasmijn

Ga naar meest recente reactie

chris

Chris

In november waren we op reis in Zuid- Afrika.Ik ontdekte daar een heel aangenaam ruikend plantje met groene blaadjes en hééél veel kleine witte bloempjes.
Na informatie te hebben ingewonnen zou het om Jasminum Multipartitum of wilde jasmijn gaan.Het zou een snel groeiende klimplant zijn.
Nu ben ik in verschillende tuinzaken op zoek gegaan naar dat fel geurende groene struikje maar ik kan het maar niet vinden.Allerlei jamijnplantjes o.a.jasminum officiales en kamerjasmijn tref ik wel maar niet wat ik zoek.Kunt u mij helpen? Graag een tip a.u.b. waar ik " mijn " plantje kan vinden.
Heel oprecht bedankt bij voorbaat.
chris
vrijdag 11 augustus 2006 - 11:20
sugar
vrijdag 11 augustus 2006 - 16:37
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Sugar bedankt he man dat is een prachtige site ik wist niet dat er zoveel verschillende datura,s en andere soorten waren niet te geloven en dan noch kort by ons maar een half uurtje Sugar jongen dik bedankt



[afbeelding verwijderd niet-https]
dit is wel myn datura
woensdag 27 september 2006 - 22:05
Adrienne

Adrienne

Allez Sylvain jongen, da wist ik nog wel zijn
Zeker eens naar toe gaan.
Super !!!
donderdag 28 september 2006 - 00:01
Bowie

Bowie

Enne niet teveel centen meenemen want het zou kunnen dat je met een lege portefeuille terug naar huis gaat (daar staat tegenover dat je natuurlijk veel planten zult meehebben)
donderdag 28 september 2006 - 10:18
sugar

Sugar

CITAAT:
">#666666;'> Sugar bedankt he man dat is een prachtige site ik wist niet dat er zoveel verschillende datura,s en andere soorten waren niet te geloven en dan noch kort by ons maar een half uurtje Sugar jongen dik bedankt





Graag gedaan


sugar
donderdag 28 september 2006 - 22:15
veerlesoli13

Veerlesoli13

Ook andere Jasmijnsoorten hebben die lekkere geur. Aangezien je in België of Nederland woont zet je toch gewoon lekker onze inheemse versie...
maandag 13 januari 2020 - 15:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon