menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Balkon-en terras

Ga naar meest recente reactie

jerry

Jerry

hallo,iedereen,hebben jullie voor mij misschien een tip:ik heb aan mijn tuinhuis nog gegalvaniseerde hangende emmertjes waarin ik nog graag bloemetjes zou inzetten,de zomerbloeiers hebben mijn reis niet overleefd.Besttan er nog éénjarigen waar ik nog wat plezier aan zou kunnen beleven dit najaar?
vrijdag 7 september 2007 - 12:06
Bartje22

Bartje22

Viooltjes is een mooie bloeier voor in het najaar, chrysanten ook wel, maar om die in een hanging basket te doen is niet al te mooi,, vind ik Groetjes
vrijdag 7 september 2007 - 12:50
hildavw

Hildavw

Als het inderdaad over emmertjes en niet hanging baskets gaat, zouden chrysanten wel te doen zijn.
groetjes van Hilda
vrijdag 7 september 2007 - 13:35
jerry

Jerry

hallo nog eens,ik vrees dat de emmertjes een beetje te klein zijn voor chrysanten,of zouden er kleine potmaten bestaan?De emmertjes hebben een diameter van plus minus 15à20 cm.Groetjes
vrijdag 7 september 2007 - 13:39
hildavw

Hildavw

Momenteel vind je overal inderdaad kleine chrysantjes.
Deze week stonden er nog te koop in de A . . ., maar 's middags waren ze al allemaal weg.
Dit week-end zal ik nog eens ergens anders gaan zoeken.
En in de Macr. folder stonden er ook.
Ik dacht dat het in beide gevallen ging over potmaat 10 à 12.
vrijdag 7 september 2007 - 13:46
Bartje22

Bartje22

HOi,, ben der weer

bij een tuincentrum hebben ze een tal van verschillende chrysant soorten, daar zul je vast wel iets vinden, en ze hebben vast nog wel meer najaarsbloeiers. succes.!


Gr. Bart
vrijdag 7 september 2007 - 15:26
hildavw

Hildavw

Ik ben ook terug, van het tuincenter.
Er waren chrysantjes vanaf potmaat 9.
Mijn bloembakje is al terug gevuld.
Voor de rest waren de najaarsbloeiers plantjes met besjes, in verschillende soorten.

groetjes

Hilda
zaterdag 8 september 2007 - 12:33
Tine

Tekst aangepast

Tine

Heide is ook een optie. Er zijn kleine kleurige heidestruikjes die het in een emmertje heel leuk doen.
Later kan je ze eventueel in de grond zetten .


Tine
zaterdag 8 september 2007 - 23:03
Bartje22

Bartje22

Besjes.. dan is een Gaultheria oftewel vossebes ook wel leuk, blijven in de winter ook wel leuke rode besjes aanzitten.

foto ervan.:

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 8 september 2007 - 23:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon