menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe aanwinsten

Ga naar meest recente reactie

AshaiRey

AshaiRey

Zaterdag morgen op pad geweest. De afdeling Gouda & omstreken (van Succulenta) organiseerde de "Goudse Cactusbeurs". Ik was daar twee jaar geleden ook geweest maar kon toen met iemand meerijden. Dit jaar lag dat ook in de planning maar hij had een dubbele afspraak gemaakt (jammer genoeg was dat mijn man ). Ik het internet op. Met openbaar vervoer een uurtje op pad, dat moest kunnen.
Rugzak, boodschappentas en plasticbakjes mee en daar ging ik.
Het is er niet groot maar ik heb toch aardig mijn slag kunnen slaan. Ik had best nog meer willen kopen maar een mens moet nog naar huis toe. .
Ik heb er toch nog twee uur door gebracht. Kijken, kopen, koffie drinken en kletsen. Het leukste is als mensen horen dat je nog niet zo lang bezig ben komen ze allemaal met advies aan. Iedereen praat met elkaar ook al kennen ze elkaar niet omdat we allemaal de zelfde hobby hebben. Uitnodiging om bij een kas te komen kijken die alleen spijtig genoeg een beetje ver weg is.
Ik heb ook een paar die op mijn verlanglijstje stonden. Ze zijn nog wat klein maar een mens leert geduldig zijn als je eenmaal met de hobby cactussen begint.
Gisteren heb ik ze gelijk overgepoot en in quarantaine gezet. Dat was wel nodig omdat ik tijdens het overpoten wolluis tegen kwam. Maar een mens leert dus ze worden gelijk behandeld.
Nou 2 juni dan ga ik naar Ubbink. Kan ik weer inslaan. Als het goed is dan met een auto. .

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 15 mei 2007 - 04:51
Alain1

Tekst aangepast

Alain1

Mooi en er staan 3 planten bij die naar mij staan te knipogen ... en ook 2 bananen gekocht?
dinsdag 15 mei 2007 - 04:56
AshaiRey

AshaiRey

Welke dan
dinsdag 15 mei 2007 - 04:58
Alain1

Tekst aangepast

Alain1

Die 3 Echinocereussen ... links boven
Bij nader kijken staan er ook nog 2 onderaan.
dinsdag 15 mei 2007 - 05:04
Dany

Dany

Een 10 tal jaar geleden ben ik daar eens met de cactusclub geweest op die beurs en ik vond dit best wel een leuke beurs met een groot aanbod van planten, trouwens is Gouda ook wel een aangename stad
dinsdag 15 mei 2007 - 07:01
Angus

Angus

mooie aanwinsten heb je daar
woensdag 16 mei 2007 - 03:23
AshaiRey

AshaiRey

Een 10 tal jaar geleden ben ik daar eens met de cactusclub geweest op die beurs en ik vond dit best wel een leuke beurs met een groot aanbod van planten, trouwens is Gouda ook wel een aangename stad


Ik was er een paar jaar geleden ook al een keer geweest maar hij was nu iets kleiner. Maar zoals je ziet ben ik prima geslaagt.
Nou op naar 2 juni om naar de Succulentadag te gaan bij Kwekerij Ubink. Kan ik weer inslaan.
woensdag 16 mei 2007 - 04:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon