menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Noppenfolie

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Wie heeft weet van adressen (rondom Dilbeek, Brussel, Halle) waar noppenfolie te verkrijgen is. Ik zoek de maat 2m breed en 1 cm dik, noppengrootte 2,5cm. In mijn buurt kan ik er kopen op 2,40 breed maar dat pas niet in het geraamte van mijn serre...aan 3,40 € de lopende meter, 3/4 cm dik, noppengroote 2cm... Een groot deel van de bovenisolatie is "verbrand" tijdens verleden hittegolf.

Allé, laar u horen


Paronoto
vrijdag 23 februari 2007 - 15:52
stekeltje

Stekeltje

is er daar geen AVEVE in de buurt? ik denk dat ze dat daar wel hebben
vrijdag 23 februari 2007 - 15:59
Paronoto

Paronoto

is er daar geen AVEVE in de buurt? ik denk dat ze dat daar wel hebben


Inderdaad, zelfs 2 maar...slechts breedtes van 1,5m...

dag Sonja
vrijdag 23 februari 2007 - 16:28
Lucl

Lucl

Groendecor polleke daar hebben ze dat
zondag 25 februari 2007 - 09:46
Paronoto

Paronoto

Dag Lucske,
Uw bericht verheugt me, 'k zal een dezer dagen eens gaan polsen of ze daar mijn gerief hebben. Maar eerst moet mijn gezondheidstoestand ( + die van madam) verbeteren...We zijn momenteel 2 sukkelaars bij mekaar (bronchitis, sinusitis, hoesten, proesten enz). Maar die noppenfolie kan nog wat wachten, ik kan altijd al eens telefoneren naar de Pieter.
Mijn probleem (?) met die Crassula's is ondertussen ook al van de baan, mijn goeie vriend Cok Grootscholten gaat me dat opsturen. Er zijn nog toffe mensen op de wereld....


Groeten van
De P.

zondag 25 februari 2007 - 14:30
RobertF

Tekst aangepast

RobertF

Bij cactusclub Grusonia zit dat in de samenaankoop. Normaal is dat alleen voor leden, maar via deze weg ken je toch Grusonialeden genoeg. Iemand kan dat voor jou bestellen.
Blijft alleen, hoe kun je dat in west vlaanderen komen afhalen. Een groot voordeel is: je geeft de lengtemaat op, en je hoeft geen volle rollen te kopen. Breedten van 1,5 - 2 - en 3 meter denk ik. Maar dit is buiten seizoen. De bestellingen komen normaal voor de winter.
't Is maar een gedacht van mij, hoor. Misschien ben je geholpen.
Robert
zondag 25 februari 2007 - 19:51
cactusman

Cactusman


pol op de steenweg tussen dendermonde en asse een tuincenter heb ik er eens een rol gekocht
vrijdag 2 maart 2007 - 20:48
Paronoto

Paronoto



pol op de steenweg tussen dendermonde en asse een tuincenter heb ik er eens een rol gekocht



Welke afmetingen? Breedte/dikte/ noppengrootte? Dat maakt me toch 23km rijden.....

De P.
zaterdag 3 maart 2007 - 11:14
cactusman

Cactusman


p
ol de hoogte is 2meter noppen 2.5cm voorbij mazenzele richting dendermonde op uw linkerkant heb er ook gekocht bij ons in hofstade bij plastiek hofstade aan de lopende meter zefde afmetingen wil anders eens gaan kijken

norbert
zondag 4 maart 2007 - 15:13
Paronoto

Paronoto



p
ol de hoogte is 2meter noppen 2.5cm voorbij mazenzele richting dendermonde op uw linkerkant heb er ook gekocht bij ons in hofstade bij plastiek hofstade aan de lopende meter zefde afmetingen wil anders eens gaan kijken

norbert


Dat ziet er goed uit, dat is de maat waarnaar ik zoek en heb je ook enig idee van de prijs aldaar?

Groeten van
Paul
zondag 4 maart 2007 - 16:53
cactusman

Cactusman


pol ben vandaag gaan informeren naar die noppen folie zoals gezegd bij plastiek hofstade antwoord.... ze hebben het nie meer en nu ? misschien bijscala plastiek in wetteren das ook een grote firma ik moet er ook hebben maar deze zomer van daar

norbert
maandag 5 maart 2007 - 15:59
Paronoto

Paronoto



pol ben vandaag gaan informeren naar die noppen folie zoals gezegd bij plastiek hofstade antwoord.... ze hebben het nie meer en nu ? misschien bijscala plastiek in wetteren das ook een grote firma ik moet er ook hebben maar deze zomer van daar

norbert


Probleem is bijna opgelost: Bij Groendekor in St.Pieters Leeuw was er ook geen van 2m breed maar die wordt besteld! Verder verwacht ik nog nieuws van AVEVE Dilbeek waar z'er ook geen hadden van 2m breed....Nu nog de prijs vergelijken en 't is in de sakosj.

Grtjs

De P.
maandag 5 maart 2007 - 19:48
Pirex

Pirex

't Is toch jammer dat de belgische fabrikant niet wil leveren aan particulieren.
Zo'n schoon gamma.
Paul

maandag 5 maart 2007 - 22:03
Paronoto

Paronoto

't Is toch jammer dat de belgische fabrikant niet wil leveren aan particulieren.
Zo'n schoon gamma.
Paul



Vandaag 20 meter noppenfolie gekocht van 2m breed bij Groendekor in St.Pieters Leeuw, de beste kwaliteit aan de laagste prijs (2,7 € i.p.v. 3,4 € bij de "anderen").
Wreed content en weer gerust voor enkele jaren.

Aleluja!

De P.
zaterdag 10 maart 2007 - 20:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon