menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hulp bij enten van cactussen

Ga naar meest recente reactie

jumperke

Jumperke

wij kregen eens van iemand uit de familie een hele hoop cactussen en ik zou er graag eens enkele enten nu is mijn vraag heeft iemand tips bij het enten van cactussen.
woensdag 14 februari 2007 - 20:03
Dany

Dany

Op deze site vind je heel wat uitleg over enten.
http://users.online.be/cactusvetplant/NL/culture/grafting.html
woensdag 14 februari 2007 - 20:15
Paronoto

Paronoto

Hallo Jumpy,

Welke zijn 1e uw te enten cactussen 2e moeten ze absoluut geent worden 3e heb je daarvoor de nodige onderstammen ? Alle theorie is goed maar ze in de praktijk brenge is een ander paar schoenen.

Ik kan u wat bladzijden "Entliteratuur" bezorgen als je lust.Is uw mes al geslepen?

Laat u horen

Groeten van

Paronoto
woensdag 14 februari 2007 - 20:33
jumperke

Jumperke

Het zou wel leuk zijn als je me wat ''entliteratuur''(doe je dat per email of hier op tuinadvies?)zou bezorgen mijn mes is geslepen
donderdag 15 februari 2007 - 16:16
Paronoto

Paronoto

REchtstreeks op uw e-mailadres.

kijk ook eens op http://the-parodia net/bbook/ en op De Tuingids Parodia neglecta


Groeten van

De P.
donderdag 15 februari 2007 - 17:03
bisschop

Bisschop

Hallo,
Is dit mogelijk naar mijn mail adres ook door te zenden zodat ik weet hoe het gaat en welke cactussen ik moet aanschaffen voor het enten.
mvg
vrijdag 16 februari 2007 - 11:30
Paronoto

Paronoto

Niet alles tegelijk hé, Willy. De nog ontbrekende delen staan op mijne PC onder B.Boekje. Gevraagde onderdelen kunnen ten allen tijde doorgestuurd worden, zoals Enten, Zaaien enz No problem


De P.
vrijdag 16 februari 2007 - 16:28
Paronoto

Paronoto

Dat had ik diene gast al op voorhand gemaild. Ondertussen heeft men al een idee hoe het Bboekske er momenteel al uitziet. Wordt vervolgd zeker? Steackt a hoar in a moesj.

De P.
vrijdag 16 februari 2007 - 17:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon