menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cactussen van gertjan

Ga naar meest recente reactie

gertjan

Gertjan

Kennen jullie mij nog? Ik ben eens mee geweest naar Meise met Alain1. Daar heb ik van Luc een badge gekregen met mijn naam erop en heb deze nog steeds!
Ondertussen heb ik reeds 88 cactussen.
Vandaag heb ik geleerd hoe ik moet zaden uit de bessen halen bij Alain1. Ik heb heel veel vruchten gekregen en ga mij nu bezig houden met de zaden eruit te halen. Bij 3 vruchten hebben we 120 zaadjes eruit gehaald Daarna heb ik pannekoeken gegeten bij Alain1 en ze waren mega lekker!En nu moet ik helaas weg



Groetjes Gertjan
dinsdag 30 januari 2007 - 19:47
Lucia

Lucia

Hallo Gertjan,
Ook jij welkom op het forum. Nog niet ontmoet. maar wel op foto's gezien op het forum
Al 88 cactussen. Zo dat is al een hele verzameling. En al die zaden nog gaan zaaien ook.
Dan groeit je verzameling van zelf. Alain1 vertelt je vast wel hoe je dat allemaal moet doen. Succes er mee.
dinsdag 30 januari 2007 - 19:55
stekeltje

Stekeltje

Dag Gertjan, welkom, allee, den Alain 1 zal u wel helpen en van de andere forumleden zal er ook wel iets afbrokkelen
dinsdag 30 januari 2007 - 19:58
gertjan

Gertjan

@ Lucia: bedankt voor het bericht en die @ heb ik geleerd van alain1 en nog vele groetjes

@ Stekeltje:wat bedoel je met afbrokkelen en het moet eigelijk wel doorentjes zijn (want alain1 zegt dat cactussen geen stekeltjes hebben)

dinsdag 30 januari 2007 - 20:10
stekeltje

Stekeltje

@ Lucia: bedankt voor het bericht en die @ heb ik geleerd van alain1 en nog vele groetjes

@ Stekeltje:wat bedoel je met afbrokkelen en het moet eigelijk wel doorentjes zijn (want alain1 zegt dat cactussen geen stekeltjes hebben)


daarmee bedoel ik; dat als je verteld wat je graag ziet en zou willen, er van de liefhebbers hier wat plantjes of stekken aan jou kunnen bezorgd worden
dinsdag 30 januari 2007 - 20:40
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Ha den Gerjan, begin maar met Uw spaarvarken te vermoorden want eens gebeten door het cactusvirus is er geen stoppen meer aan hoor! Ge... dingest ... ficiteerd of zoiets met Uw groeiende verzameling, ik heb ook wel wat lelijke mormelkes voor U staan!!!

@ALAIN gaat ge gans St-Laureins zot maken ja!!!!
dinsdag 30 januari 2007 - 21:03
Marco

Marco

Ha den Gerjan, begin maar met Uw spaarvarken te vermoorden want eens gebeten door het cactusvirus is er geen stoppen meer aan hoor! Ge... dingest ... ficiteerd of zoiets met Uw groeiende verzameling, ik heb ook wel wat lelijke mormelkes voor U staan!!!

@ALAIN gaat ge gans St-Laureins zot maken ja!!!!


Hierzie de Gertjan, man ik heb u nog op foto staan, welkom op deze site en veel plezier aan deze prachtige hobby. De 'anciens' hierboven vermeld zullen natuurlijk alles wat in hun macht en verzameling ligt in het werk stellen om de uwe zo snel mogelijk uit te laten groeien.

Beste groetjes,
dinsdag 30 januari 2007 - 22:16
ines

Ines

Hallo Gertjan als den Alain in de streek is kom gerust mee! Hier staan ook nog wel usjes voor Uw
verzameling ,groetjes,ines
woensdag 31 januari 2007 - 00:40
Pieter

Pieter

Hey Gertjan, Welkom op het forum.
woensdag 31 januari 2007 - 12:57
Wardje

Wardje

ook van mij welkom Gertjan. En zoals al door anderen gezegd of geschreven : er zal hier en daar wel wat van 'de kar' vallen . Als Alain1 eens naar Sint Kruis komt, vraagt ge schoon of ge mee mag, ok ?
woensdag 31 januari 2007 - 16:38
Lucl

Lucl

Welkom Gertjan , leuk dat je er hier ook bij komt
woensdag 31 januari 2007 - 17:55
cactelders

Cactelders

Als ik dat hier zo allemaal lees Gertjan dan doe je er best aan om Uw ouders " warm" te maken en hun beetje bij beetje te verwittigen van het feit dat er een cactusinvasie op komst is!!!!
woensdag 31 januari 2007 - 17:58
Alain1

Alain1

Gisteren is Gertjan op cactusles geweest bij me.
Substraat maken, plantjes bekijken en namen erop kleven, bessen pluk en de zaden eruit halen, en eens uitleg gegeven hoe het forum werkt. Daarna pannekoeken gegeten ... en dat manneke kan er veel eten ... hij heeft er gegeten tot zijn g*t ervan piepte!!!
Hij is vertrokken met honderden zaden ... en nog een dertig tal open te maken bessen!!!!
Ondertussen heeft hij voor zijn Sinterklaas - Kerst - Nieuwjaar: cactussen gevraagd, boeken, aarde en ... een serreke (Colruyt). Rek in metaal waar een 4-5 tal schappen zijn waarover een plastiek gaat met 2 ritsen.
Ja ... hij is gebeten door het virus!!!! En nogwel heel erg!

Ik denk dat jullie hem wel dikwijls achter mijn gat zullen zien pikkelen tijdens één of andere bijeenkomst, samen met den Tom.
woensdag 31 januari 2007 - 19:33
cactelders

Cactelders

Zo kennen we U Alain ,als gedreven leraar, da manneke kan zich gene beteren wensen. Een nobele taak!!!
woensdag 31 januari 2007 - 19:57
gertjan

Gertjan

Hoeveel kost het voor zo kaartjes voor mijn cactussen een naam te geven?
Groetjes Gertjan
woensdag 31 januari 2007 - 20:11
Alain1

Alain1

@ Cactelders: ik word een beetje rood van uw opmerking
woensdag 31 januari 2007 - 20:29
gertjan

Gertjan

Dat vorige bericht van mij was voor cactelders
bedankt iedereen voor dat welkom op het forum.
Groetjes Gertjan
woensdag 31 januari 2007 - 20:34
Geertje

Geertje

ha dag Gertjan, van mij ook welkom op het forum en leuk dat ge er zo invliegt in de cactuskweek, tof dat ge ne goeien" helper" zult hebben die u vanalles kan leren
woensdag 31 januari 2007 - 20:46
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Rond de 9 € voor 500 ,maar als je wil zal ik een pakje van 500 delen met U en er U 100 verkopen! I K geloof dat er 3 of 4 lengtes zijn , dokter samen met den Alain eens uit wat de beste lengte is voor U!

Ge kunt die ook zelf snijden van wegwerp plastiek potjes of andere witte plastiek hoor da kost gene kluit !!!
woensdag 31 januari 2007 - 20:47
Dany

Dany

Hallo Gertjan,
Eerst en vooral hartelijk welkom op het forum. De prijs van etiketten was in 2005 €1,67 voor 100 bij Bakaert in Merelbeke, je hebt etiketten van verschillende lengtes maar alles schommelt rond die prijs. Bij welke voetbalploeg speel je en in welke reeks, mijn jongste zoon speelt bij de scholieren van Tenstar Melle als doelman.
woensdag 31 januari 2007 - 20:50
cactelders

Cactelders

@ Dany ik ga die ook bij Backaert halen en nu is het per 500 en de prijs die ik zei.
woensdag 31 januari 2007 - 20:56
Dany

Dany

ok Dirk, het klopt ongeveer de prijs en het was ook geleden van 2005 bij mij
woensdag 31 januari 2007 - 21:01
gertjan

Gertjan

@ cacteldersk dat is goe.
heef ze mij als we nog eens naar een ergens gaan met de club
Groetjes Getjan
donderdag 1 februari 2007 - 12:12
gertjan

Gertjan

@ dany:ik speel bij sint-laureins f.c. goalegeters
en ja ik heb een nieuwe serre
Groetjes Gertjan
donderdag 1 februari 2007 - 12:18
cactelders

Cactelders

Gertjan ,help mij die labeltjes nog eens te onthouden tegen het zover is hé, doen hoor !!! kop is soms gatenkaas!!!!
donderdag 1 februari 2007 - 22:52
gertjan

Gertjan

@ cacteldersk, ik zal mijn geheugen niet in de steek laten ik zal het helpen onthouden
Groetjes Gertjan
vrijdag 2 februari 2007 - 19:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon