menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Spiniflores videos

Ga naar meest recente reactie

ines

Ines

Hoi,
als ik dit allemaal zie de habitat...steen, stenen en nog eens stenen dan vraag ik mij
af of ik niet beter mijn cactusjes volledig in een stenensamenstelling met zand zet?
zondag 14 januari 2007 - 20:22
Pieter

Pieter

Daarom dat Willy Parodias dat zo doet
zondag 14 januari 2007 - 20:51
ines

Ines

Ja maar ik geloofde het eigenlijk niet helemaal...daaronder dan een opslorpend dik doek en dan nog
eens in een bak (straks weet ik alles hihi)
zondag 14 januari 2007 - 21:18
Ferdinand

Ferdinand

Ines,
Voor ge alles weet ben je 20 jaar en meer bezig en dan leer je nog alledagen bij. Maar zoals ik U van op het forum ken, wist U dat wel. De plantenwereld is een wereld op zich, waar wij allen veel kunnen van opsteken en aan elkaar kunnen doorgeven en dan nog altijd voor verrassingen staan.
Fernand
zondag 14 januari 2007 - 21:25
ines

Ines

Ma Ferninand ik ben al zo lang bezig (nog maar een paar jaren met cactus door Alain)
maar iedere dag nog kom ik voor dingen te staan waar ik mij vragen bij stel.
Nog nooit gezien dat mijn geraniums nu nog bloeien...stekken die veel te vlug groeien, mijn
cactus die weer omgevallen is door het zwaartepunt die buiten de pot valt (te veel superthrive? )
mijn lythops gesmolten enz enz boeiend is het wel...
zondag 14 januari 2007 - 21:33
Ferdinand

Ferdinand

Ines,
Met vallen en opstaan zo moeten wij allen door het leven gaan. Telkens komt men voor verrassingen te staan. Aan de Cote Azur zijn ze gewend dat de geraniums door de winter heen gaan,'k denk dat wij dit jaar dat mischien ook gaan meemaken.Wie weet!
Enkele van mijn baardirissen en mijn arondskelken staan in volle bloei. Wat doe je daaraan niks gewoon ondergaan.
Fernand
zondag 14 januari 2007 - 21:52
ines

Ines

Ja Fernand ik denk dat er nog iets slecht achter komt, ik sta gereed met geweer in aanslag (bij
wijze van schrijven dan )
Maar het is prachtig weer om te stekken...morgen doe ik nog een rondje van 200 stukjes
zondag 14 januari 2007 - 21:57
spiniflores

Spiniflores

I need the translator

I hope that you like videos...



[afbeelding verwijderd niet-https]

zondag 28 januari 2007 - 20:35
cactelders

Cactelders

Maybe You can try the one below Juan ,even complete web-pages can be translated!

http://babelfish.altavista.com/
zondag 28 januari 2007 - 21:01
ines

Tekst aangepast

Ines

Yes Spiniflores we like the videos!
The wonderfull nature in your habitat white nice cactus flowers.
Thanks for the images.
Grts, ines (staat zekerst vol fouten want die Engelse lessen zijn al lang geleden )
zondag 28 januari 2007 - 21:01
spiniflores

Spiniflores

Hoi,
als ik dit allemaal zie de habitat...steen, stenen en nog eens stenen dan vraag ik mij
af of ik niet beter mijn cactusjes volledig in een stenensamenstelling met zand zet?


my first try:

Ik denk dat in habitat de voorwaarden zeer extreem zijn, en ben onmogelijk om het in onze serres te reproduceren. Soms is de gronden 100% zand. Andere gronden hebben 100% klei. MAAR geen kwestie welk materiaal, 100% van tijden de grond zeer compact is.

100% sandy soils, Copiapoa calderana.
[afbeelding verwijderd niet-https]

100% clays, Eriosyce napina ssp. glabrescens
[afbeelding verwijderd niet-https]

Mijn advies is dat wij over habitatvoorwaarden moeten leren; maar is niet noodzakelijk om hen (of haalbaar) te reproduceren


dank u voor de verbinding van de vertaler
maandag 29 januari 2007 - 17:54
ines

Ines

Hoi Spiniflores,
Thanks you for answering my questions. You can easily examine from which the natural habitat exists that is here impossible I had been very surprised concerning large carrot complexing that which cactus eriosyce developed in clay ground. Dirk also thank...
maandag 29 januari 2007 - 19:04
cactelders

Cactelders

TRANSLATION ALMOST 100 % !
maandag 29 januari 2007 - 20:17
ines

Ines

Dirk 100% klei of 100% zand niet te geloven he dat wortelbestand van die Eriosyce napina
maandag 29 januari 2007 - 20:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon