menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Serre

astro

Astro

Hallo iedereen,
Ik heb zopas een nieuwe serre laten plaatsen.
Tot hier alles goed. Binnenin werden er tafels, zonder bodem, geplaatst zoals bij vele serres. Mijn vraag is nu wat zou ik op die tafels leggen om mijn cactussen erop te zetten. Ik had gedacht aan planken maar welke soort moet ik dan nemen.
Het mogen ook geen te zware zijn.
Wie kan mij helpen a.u.b
Groetjes,
M,
maandag 21 februari 2011 - 21:23
Rockey

Rockey

wij geven bij onze bestseller modellen van kassen/serres gratis een universele werktafel.
Is alu frame met daarin platen uit pvc, die zoals klik-laminaat in mekaar klikken. Eventueel moet je in die richting zoeken.

Is zeer licht en duurzaam wel voldoende steun voorzien in het midden anders hangen deze door. Bij onze werktafel is dit voorzien maar weet niet hoe dat bij u zit natuurlijk.

Hopelijk heb je er iets aan.

MVg,
Rodney
maandag 21 februari 2011 - 21:56
sjeek

Sjeek

ik heb ze van alluminium gemaakt plaat dikte 2 mm is voldoende de opstaande rand is 6 cm hoog op de hoeken is hij gelast maar je zou hem ook kunnen kitten zodat hij waterdicht is
maandag 21 februari 2011 - 22:06
Wiebe

Wiebe

Ik heb in mijn aluminium tafels watervast verlijmd multiplex gebruikt. In een ander deel trespa-panelen; normaal gesproken erg prijzig maar als je daarvan een 'restpartij' weet zeer aantrekkelijk materiaal!



Wiebe
maandag 21 februari 2011 - 22:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon