menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaadcarousel 2010-11 herstart deze week

Ga naar meest recente reactie

Botanist

Botanist

Zodra de zaden van Pieter in dez bus zitten start ik deze week nog de zaadcarousel 2010-11. Hou dit forum dus in het oog als je mee wilt doen. De huidige lijst van beschikbare zaden vind je in de vastgepinde topic bovenaan.
dinsdag 2 november 2010 - 00:53
Botanist

Botanist

De zaden van Pieter zijn vandaag toegekomen en ik heb de volledige lijst op de vastgepinde topic geplaatst. Wie morgen donderdag 4 november vanaf 20 uur het eerst reageert krijgt de zending in zijn brievenbus.
A.U.B wel even de vastgepinde topic doorlezen voor de spelregels !
woensdag 3 november 2010 - 23:01
Pieter

Pieter

Leuk te horen dat ze al toegekomen zijn. Nu wachten op de eerste geïnteresseerde.
Misschien nuttig om bij de spelregels te zetten dat er best een beschermende omslag wordt gebruikt om te verhinderen dat alles geplet aankomt.
donderdag 4 november 2010 - 08:47
Wiebe

Wiebe

een beschermende omslag M.i. is de enige echte goede bescherming voor zaden een kartonnen doosje zoals die bv. door Koehres en Succseed wordt gebruikt. Zelfs in een luchtkussentjes-enveloppe willen zaden nog al eens geplet aankomen.

Wiebe
donderdag 4 november 2010 - 17:48
Botanist

Botanist

Akkoord met jou Wiebe. Die is al gereed en er zullen om ze te vullen nog een paar eenjarige zaailingen bijgevoegd worden.
donderdag 4 november 2010 - 18:58
snah

Snah

Hallo
Zie ik dat er nog niemand gereageerd heeft! in dat geval wil ik de spits wel afbijten.
Was wegens drukte een paar dagen niet op het forum geweest maar ik wil de carrousel
graag ontvangen
Hans
zaterdag 6 november 2010 - 15:22
Botanist

Botanist

Inderdaad Hans, Ik en Pieter waren ook verwonderd. Misschien door het schoolverlof ! Hij word dus naar jou verzonden in de loop van volgende week omdat ik nu net gereed ben om een paar dagen weg te gaan. Laat me wel even je adres per PM geworden. Goed w-e.
zaterdag 6 november 2010 - 16:16
Botanist

Botanist

Sorry Hans, de zending zal pas morgen gepost worden, maar ik heb er nog 4 soorten zaad en 3 zaailingen bijgevoegd.
Namen en fotos vinden jullie in de vastgepinde topic bovenaan.
donderdag 11 november 2010 - 00:33
snah

Snah

Hallo Emilio,
De carrousel is zo te zien onbeschadigd aangekomen heb hem nog niet geopend.
Toch raar dat post van Nederland naar België vice versa zolang onderweg moet zijn.
Hans
donderdag 18 november 2010 - 19:15
Botanist

Botanist

Hans,
Blij te lezen dat hij in goede staat is toegekomen.
Voor de duidelijkheid moet ik wel vermelden dat hij pas maandag gepost is, dit door 11 november (feestdag) en mijn afwezigheid voor ziekenbezoek, sorry.
Het biezonderste is dat hij toekomt en je er van kunt genieten.
Ben benieuwd naar het vervolg. Gebruik best dezelfde doos door er een papier rond te wikkelen voor de volgende deelnemer.
donderdag 18 november 2010 - 20:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon