menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Digitale voorstelling

Ga naar meest recente reactie

Lucl

Lucl

Morgen avond geeft onze vriend Parodia's een digitale voorstelling in onze club.
We zullen parodia's zien a vollenté moesten er mensen zijn die intresse hebben mogen jullie gerust eens komen kijken naar al dat mooi's. Kwestie van de Willy wat nerveus te maken
donderdag 2 november 2006 - 09:01
Pieter

Pieter

Interesse zeker, maar ik geraak er niet. Tzal wachten zijn tot Willy es naar Gent komt voor z'n voorstelling.
donderdag 2 november 2006 - 09:30
stekeltje

Stekeltje

hier zal het ook wachten zijn op de volgende gelegenheid, heb een kleine logè
donderdag 2 november 2006 - 10:19
Lucl

Lucl

Willy problemen ik kan de beamer niet hebben morgen , heb luc al gebeld kan jij ook eens kijken mischien.
donderdag 2 november 2006 - 11:27
cactelders

Cactelders

Ik vind het jammer want er zal veel bij te leren vallen, eens afspreken voor in Gent te doen, kan zoiets Willy?
donderdag 2 november 2006 - 11:43
stekeltje

Stekeltje

dat zal het besuur in gent moeten beslissen als ze hun kalender voor volgend jaar vastleggen, er kan misschien wel en suggestie gegeven worden op de vergadering
donderdag 2 november 2006 - 12:20
Dany

Dany

Ik denk dat het programma voor 2007 reeds gemaakt is in Lophophora, zoiets gebeurt normaal in september of oktober in de bestuursvergadering, het is altijd mogelijk dat een voorop gestelde spreker niet kan komen op de voorgestelde datum, dat zou dan eventueel een mogelijkheid geven maar het is zeker bespreekbaar naar de toekomst, eens voorstellen aan de voorzitter.
donderdag 2 november 2006 - 19:40
Alain1

Alain1

Ik denk dat Willy V (en Willy N trouwens ook) niet meer zenuwachtig te krijgen is ...
Ik kan zeker niet aanwezig zijn ... mosselsouper van de voetbal ... diegene die liever mossels komen eten 20€ -naar believen- ipv te luisteren naar een zenuwachtig man LOL
... laten me het weten.

Groeten van de mosselman
donderdag 2 november 2006 - 20:59
DieTerXz

DieTerXz

Ik ga eens zien om lid te worden van die lokale club waar jullie bij zijn. Probleem is altijd dat domme vervoer..
zaterdag 4 november 2006 - 13:58
Lucl

Lucl

Het was meer dan de moeite gisteren , prachtige foto's van onze gastheer. Vele had ik natuurlijk hier al gezien maar als je ze op een groot scherm ziet is het toch nog altijd dat beetje meer.
proficiat Willy en nu de stem verzorgen he manneke
zaterdag 4 november 2006 - 18:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon