menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Adverteren

Ga naar meest recente reactie

DieTerXz

DieTerXz

Hoi

Misschien is het een goed idee om eens samen te bekijken of we kunnen adverteren in een succulententijdschrift, dit zou heel wat nieuwe leden kunnen aantrekken. Ik dacht aan bijv. Succulenta, maar er zijn nog andere opties.

Groetjes
Michiel
dinsdag 31 oktober 2006 - 12:52
Pieter

Pieter

Ik dacht dat er al iets dergelijks is aangevraagd in één of ander tijdschrift, maar het zou pas voor binnen enkele maanden zijn.
dinsdag 31 oktober 2006 - 13:04
Dany

Dany

Hallo, ik heb het reeds door gemaild naar succulenta, ze hebben beloofd dat het in december er zal in staan, maar eerst zien natuurlijk.
Ik heb het ook gevraagd aan Freddy Lampo( Redacteur van CaVeKa) maar dat zal voor volgend jaar zijn want alle nummers voor 2006 zijn reeds verschenen
Iedereen kan het ook eens vragen aan zijn plaatselijke club en er zijn nog heel wat tijdschriften in verband met de tuin( vb. Bloemen en planten )

Zie topic Succulenta van 1/10/2006
dinsdag 31 oktober 2006 - 13:35
DieTerXz

DieTerXz

Echt? Sorry, ik heb de topics van vorige maand niet gelezen . Hoeveel kost dat adverteren eigenlijk?
dinsdag 31 oktober 2006 - 13:38
Dany

Dany

Ze hebben van geen geld gesproken en ik heb ook niets gevraagd, heb tot nu ook nog geen reactie gekregen op mijn mail van Succulenta
volgens mij is dat gratis dat is tenslotte toch maar een vermelding van een website
dinsdag 31 oktober 2006 - 13:48
Dany

Dany

Willy dat van klaar voor de drukker als je dat hebt op CaVeKa dat klopt niet want ik heb reeds alle nummers van 2006 reeds in mijn bezit
dinsdag 31 oktober 2006 - 16:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon