menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwkomer

Ga naar meest recente reactie

Wardje

Wardje

Allez ik zat al een beetje te loeren op het forum en ik vind het eigenlijk nog een leuke stek Sommigen onder jullie ken ik van zien en andere helemaal niet maar er komt wel verandering in Ik ben al een beetje liefhebber in jaren bedoel ik Ik heb een serre van een kleine 30 m2 van vorig jaar in vervanging van twee kleinere maar helaas al redelijk vol Gelukkig gaan er de volgende jaren heel veel van mijn nog niet gebloeide hybridenzaailingen of stekken de composthoop op na strenge selectie zodat er plaats vrijkomt voor mijn nieuwe zaailingen Allez da spel stopt wellicht nooit Maar ik jeun me das het voornaamste
zondag 8 oktober 2006 - 14:14
Maverick

Maverick

Welkom Wardje
zondag 8 oktober 2006 - 15:36
Lucl

Lucl

Welkom op ons forum . 30m2 is geen klein serreke laat de foto's maar komen
zondag 8 oktober 2006 - 17:19
cactelders

Cactelders

Zet er U bij ik zal een stoel opschuiven , WELKOM!!!!
zondag 8 oktober 2006 - 17:48
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

wardje,ook welkom van stekeltje, je zal je hier op dit forum niet vervelen
zondag 8 oktober 2006 - 18:26
ines

Ines

Ook welkom van mij (een beginneling....)ik kan U niets leren maar wel ambeteren met mijn vragen
grtjs,ines
maandag 9 oktober 2006 - 00:41
Alain1

Alain1

Dag Ward en waarschijnlijk was je ook even lid van de KGB daar je net als nieuwkomer Schoppenaas een beetje zat te spioneren op het forum ... Groot gelijk!
Hopelijk bevalt het u hier en kunnen we allen van elkaar veel leren.
Ik heb gezien in uw profiel dat "Frailea's" op de eerste plaats staan ... een beetje ook mijn ding aan het worden.
Zou je ons ook nog kunnen vertellen waar uw woonplaats is? Gewoon uit nieuwsgierigheid

Groeten Alain1
maandag 9 oktober 2006 - 06:55
WillyN

WillyN

van mij ook een hartelijk welkom wardje
maandag 9 oktober 2006 - 09:17
AndreV

AndreV

Hi Ward,
Welkom
maandag 9 oktober 2006 - 10:11
Pieter

Pieter

Hoi,

Welkom erbij! Heb ik eigenlijk al op je laatste mail geantwoord? Door al de drukte tegenwoordig durf ik dat al eens te vergeten
maandag 9 oktober 2006 - 12:45
prikkel

Prikkel

hey en welkom (ik ben ook nog maar juist nieuw)(en ....12.....jaar)
maandag 9 oktober 2006 - 12:47
Wardje

Wardje

Wat een warm onthaal. Pieter dat vergeten dat overkomt mij ook (meer en meer), nie aantrekken. Ook voor de rest , als ge geen reactie krijgt, probeer het nog effe een keer, soms ben ik daarin nonchalant, toegegeven. Voor de geïnteresseerden, ik woon wat aan den kant van den Belgique, rond Brugge (Sint Kruis). Sommigen onder jullie zal ik wel zien in Lophophora, Mariakerke. Ik kom er bijna elke maand. Hoe dat dat hier marcheert, das nog wat zoeken. Ik ben uiteraard ook van plan af en toe wat foto's mee te zenden, alles op z'n tijd. Maar tis ook de bedoeling van hier veel op te steken van de collega's.
maandag 9 oktober 2006 - 17:34
stekeltje

Stekeltje

Wat een warm onthaal. Pieter dat vergeten dat overkomt mij ook (meer en meer), nie aantrekken. Ook voor de rest , als ge geen reactie krijgt, probeer het nog effe een keer, soms ben ik daarin nonchalant, toegegeven. Voor de geïnteresseerden, ik woon wat aan den kant van den Belgique, rond Brugge (Sint Kruis). Sommigen onder jullie zal ik wel zien in Lophophora, Mariakerke. Ik kom er bijna elke maand. Hoe dat dat hier marcheert, das nog wat zoeken. Ik ben uiteraard ook van plan af en toe wat foto's mee te zenden, alles op z'n tijd. Maar tis ook de bedoeling van hier veel op te steken van de collega's.

allez, tot straks dan misschien
maandag 9 oktober 2006 - 18:03
Ben

Ben

welkom ook!
maandag 9 oktober 2006 - 18:14
Dany

Dany

Hartelijk welkom , ik zou je dan ook moeten kennen want ik was bestuurslid(materiaal) in Lophophora
maandag 9 oktober 2006 - 18:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon