menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Internationale exotenruilbeurs bij Canna-banana

Ga naar meest recente reactie

Botanist

Botanist

Op zondag 25 oktober 2009 heeft de Internationale exotenruilbeurs bij Canna-banana plaats. Wegens het grote succes van vorig jaar konden ze niet anders dan dit evenement opnieuw te organiseren! Wederom ontruimen ze hun winkelserre om liefhebbers van exotisch plantmateriaal de mogelijkheid te geven planten te ruilen, kopen of verkopen, of zelfs weg te geven. Voor wie er vorig jaar niet bij kon zijn, een fotoimpressie op hun gallerij.
Standhouders zijn welkom vanaf 10.00u, het publiek verwachten ze vanaf 13.00u.
Dringende oproep aan de standhouders, laat aub weten hoeveel vierkante meter u nodig heeft om uw planten uit te stallen. Ze houden graag een stukje van hun winkel zelf in gebruik en maken natuurlijk alleen plaats voor wie heeft gereserveerd!Honger of dorst? Opnieuw verzorgen Walter en Chris de catering.
We hopen op eenzelfde fantastische opkomst als vorig jaar.
Wij zullen er ook zijn met een paar vrienden-plantenliefhebbers-kwekers.
Meer info:
http://www.canna-banana.be/cb_home.php
Zijn hier andere liefhebbers ook aanwezig ?
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 14 oktober 2009 - 00:10
dolf

Dolf

Vorig jaar geweest,vond het niets speciaals enkel goed
voor liefhebbers van bananenbomen en palmbomen.

Werner
woensdag 14 oktober 2009 - 16:59
leeuwtje

Leeuwtje

En laat ik daar nou net van houden! Vorig jaar geweest en ik vond het super!
Ga dit jaar zeker weer! Heb al wat gereserveerd staan her en der.
woensdag 14 oktober 2009 - 20:01
Botanist

Botanist

Vorig jaar geweest,vond het niets speciaals enkel goed
voor liefhebbers van bananenbomen en palmbomen.
Werner, ik vind het wel spijtig dat je tegenover dat initiatief negatief reageert.
Canna-Banana is inderdaad een kwekerij van winterharde exoten waaronder vooral palmen en bananeplanten, maar ze stellen hun ruimte gratis ter beschikking van andere liefhebbers van exoten, dus ook ons. Tegenover de ELK vind ik dat een groot verschil en ze zijn open voor het publiek. Dus ik zou zeggen, allen daareen met ons overschot na de ELK, en maak er gebruik van om wat publiciteit te voeren voor uw lokale club. Die hebben trouwens overal nieuwe leden nodig. Het kan onze liefhebberij alleen maar ten goede komen. Ikzelf en Paquita waren er verleden jaar en zijn er dit jaar terug. Hij met vooral Agaven, en ik met o.a Hoyas maar ook veel meer. Zoals leeuwtje al schreef had ik verleden jaar al op voorhand wat planten die besproken waren. Dit jaar ook. Heb jij geen overschot voor de winter ?
Mijn gedeeltelijke lijst van mijn aanbod staat trouwens onder de rubriek tuinbabbel onder varia..
woensdag 14 oktober 2009 - 20:28
dolf

Dolf

Botanist, het is zeker niet mijn bedoeling om negatief te reageren op
dit initiatief maar u kan hier nu toch geen vergelijking maken met het ELK,
het is een plantenbeurs en zeker niet interesant voor cactus en suculentenliefhebbers .Wij hebben vorig jaar als cactusliefhebbers daar
naar toe geweest en mits een verplaatsing van een honderdtal km zijn
wij nogal ontgoochelt thuisgekomen.

Werner
woensdag 14 oktober 2009 - 22:17
Botanist
zondag 25 oktober 2009 - 22:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon