menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kalanchoe Magic Bells

Ga naar meest recente reactie

karentje

Karentje

hoi,ik heb een kalanchoe gekregen in het begin van de zomer.ik wist niks van deze plant en heb hem op mijn terras gezet.door te googlen kwam ik op deze site met heel wat info.graag had ik toch nog een beetje uitleg. moet ik de verdroogde bloemen wegdoen om plaats te maken voor de nieuwe? die staan nu héél dicht tegen de stengel en het is precies of de droge ervoor hangen... mijn plant heeft blijkbaar toch niet te erg geleden van het buitenstaan want hij heeft nog veel bloemetjes bijgekregen en omdat ik hem speciaal vind wil ik hem de juiste verzorging geven. iemand tips voor iemand zonder groene vingers?
bedankt karen
donderdag 28 september 2006 - 17:52
snarfie

Snarfie

weinig water, veel zon en liefde geven, dan komt het allemaal goed
dinsdag 31 mei 2011 - 12:38
clubbrugge

Clubbrugge

Ik begrijp niet waarom al die streepjes, letters etc erop komen, zodat we niet normaal kunnen lezen.
Hoe komt dat???????
Nicolas
dinsdag 31 mei 2011 - 13:57
Pieter

Pieter

Nicolas, dat is omdat deze topic al 5 jaar oud is. Enkele jaren geleden is er van server veranderd en alle speciale letters met accenten werden daarbij verkeerd herkend, met deze tekens als gevolg.
dinsdag 31 mei 2011 - 14:33
Dany

Dany

Ik vraag mij ook af wat zin het heeft om te reageren op een topic van 5 jaar geleden.
dinsdag 31 mei 2011 - 15:18
Paronoto

Paronoto

Het is hier al herhaaldelijk gezegd dat men i.p.v. zo maar direct op n'import welke vraag te gaan antwoorden men de nieuwe "vraagsteller-van niks weter" de raad kan geven om via de rubriek "ZOEKEN" zelf al eens te proberen om hun vraag beantwoord te zien ...Hier dus een zeer typisch voorbeeld terzake....
Haalt men bovendien nog een "oude koe" uit de gracht
dinsdag 31 mei 2011 - 16:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon